![]() |
|
|
#131 |
|
VIP Lid
|
leuk filmpje,alleen jammer dat ik er niks van vesta.
doen ze die vaten erop om te kijken of het goed gaat met gewicht enz enz,ben dan helemaal gerust als er 6 vatjes op een stoeltje kunnen kan ik er ook in. mijn dag kan niet meer stuk. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Volwaardig Lid
|
Ja jammer he dat er nog geen sneeuw ligt. Volgens mij had ik ergens gelezen dat komend weekend het openingsfeest is van het winter/ski seizoen in Rokytnice.......maar dan zonder sneeuw. Ik weet eigenlijk niet of dit vaker zo is. Maar goed, de natuur is overal in de war, zelfs in Zwitserland zat de sneeuwgrens deze week nog op 2000 m.
Groetjes Margriet Dijk |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Volwaardig Lid
|
Oh sorry, het openingsfeest is in het weekend van 17 dec.
groetjes Margriet |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Super Lid
|
leuk filmpje! bedankt!
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Lisanne,
Wij zaten vorig jaar in hotel Krakonos. Het lopen nar de onderkant van Studenov was prima te doen. 2 kleine sleepliftjes nemen (beginnerspiste) en dan stond je onderaan Studenov. 's Avonds terug skien achter het kerkje langs tot bijna aan de achterdeur van het hotel. Inas kun je ons op de hoogte houden van sneeuwval in RnJ, bedankt. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik denk dat rokytnice ook grote groeikansen heeft, helemaal als ze op een of andere manier een verbinding naar harrachov kunnen maken je ziet die piste nl liggen vanaf lysa hora.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Nieuw Lid
|
rokytnice
hallo,
wij hebben een huisje geboekt jarmila kent iemand dit toevallig en ski gebied bahynka heeft iemand daar ooit van gehoord. ik ben namelijk benieuwd of ik van daaruit goed kan skieen wij zijn namelijk met een grote groep en ik ben de enige die wel kan skieen moet ik nu alleen met de bus ergens anders heen of niet :traan: met vriendelijke groet, |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Nieuw Lid
|
Goede restaurants in Rokytnice
Hee,
Wij gaan met de kerst met een groep van 10 personen richting rokytnice natuurlijk hopen we op veel sneeuw. Ik heb de vraag waar je goed kunt eten en waar je terrecht kunt met 10 personen voor een redelijke prijs. Groetjes |
|
|
|
|
|
#140 |
|
VIP Lid
|
kijk even bij de link zoeken en je komt veel voorbij.
of kijk hier even www.rokytnice.com groet Rika |
|
|
|