|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#101 |
|
VIP Lid
|
wij gingen altijd bij hotel krakonos omhoog,dan kom je bij het begin van de studanov.
als je de afslag neemt die jullie nemen is het inderdaad een hele klim,en je komt dan uit bij de parkeerplaats. je kan ook wel die afslag nemen,je komt dan bij het sporthotel langs,hier kan je een klein looppad langs en dan ben je ook aan het begin van de studanov,vervolgens ga je dan met de pannekoek lift omhoog en een klein eindje klunnen en je bent ook bij de parkeerplaats. kost inderdaad zoveel inspanning niet dan dat hele eind omhoog lopen. heb dat 1 keer met de jongens gedaan en doe het nooit meer. gelukkig hebben we nu altijd de auto mee |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Forum Freak
|
Ik geloof dat ik blij ben dat jij mijn nichtje niet ben!!
![]()
|
|
|
#104 | |
|
Legende
|
Citaat:
Dit is een foto van snowtubing ![]()
|
|
|
|
#105 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#107 | ||
|
Forum Freak
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#108 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
heee ik snap er helemaal niks van (voor wie of wat is dit bovenstaande bericht )zit ik me te pleuris te typen krijgen we dit of mis ik iets dat een bericht is verwijderd ofzo ???? |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Natuurlijk zijn persoonlijke ervaringen ook interessant! |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Lid
|
Nou Maria typte net dat ze blij was dat ik haar nichtje niet ben en dan vraag hoezo?
En Rika: nee hoor ik ben kei blij met jouw reactie. En ook met de uitleg van Esthertje: erg bedankt! Tuurlijk ben ik blij met de uitleg. Ik wou alleen weten waarom dat Maria blij is dat ik haar nichtje niet ben. Dat snap ik niet helemaal. Sorry als ik het verkeerd heb gedaan maar ik heb het zeker niet verkeerd bedoelt. |
|
|
|