|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#91 |
|
VIP Lid
|
hallo,
je zat vorige keer dichterbij skigebied SACHROVKA en Horni domky bij pension hak zit je dichter bij de studanov (vindt ik mooier)(horni domky is prachtig maar dan moet je het skieeen al redelijk beheersen)voor beginners is studanov prachtig en volgens mij vergis je je in een roddelbaan en Snowtubing ,want dat is daar wel.een roddelbaan volgens mij niet.maar misschien dat iemand anders dat weet groetjes Rika |
|
|
|
|
|
#93 |
|
VIP Lid
|
zou best kunnen hoor dat je wel op de studonav had geskied.
snowtubbing is op het sneeuw met een grote band van lucht(of weet ik wat erin zit)en roddelen is met een sleetje die je eerst omhoog trekt kijk maar even bij mijn foto's onze dochter is daar aan het snowtubben ??(goed geschreven??) |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Lid
|
Ik snap wat je bedoelt!!!!
Dan was het inderdaad geen roddelen. Maar huis Trejbal II zit schuin tegenover de weg waardat je omhoog gaat naar studenov. Bij de kerk! Maar misschien verwar je je eigen met huis Trejbal. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
VIP Lid
|
ik heb op de sit gekeken naar het huis waar jullie de vorige keer zaten(of er moeten twee zijn met dezelfde naam)
http://www.rokytnice.com/trejbal deze heb ik bij de map gekeken en die ligt in de wijk berlin,en dat is dichter bij het skiegebied wat ik zonet noemde dan bij de studanov. pension hak ligt dan volgens mij dichter bij de studanov. (mocht het een ander huisje zijn dan de link van mij,dan ben ik benieuwd welk huis het dan is) ons huisje waar wij heen gaan in februari ligt in de wijk horni rokytnice iets hoger dan berlin http://www.rokytnice.com/drabkova |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Lid
|
HUISJE??????
Ons huisje hebben we bij www.otium.nl gereserveerd en dan kun je bij trefwoord TREJBAL II of HAK intoetsen. Kijk maar eens even. |
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
VIP Lid
|
ja huisje we zijn met 14 man sterk !!!!!
het is inderdaad een ander huis,en volgens mij ligt dit dan ook vlakbij de studanov,niet ver van pension hak vandaan hebben jullie al wat besproken,en met hoeveel personen gaan jullie dan ??? |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo,
Wij zijn begin dit jaar in Rokytnice geweest, en hebben gelogeerd in Pension Hak. Ook via Otium.nl Het is een prachtig nieuw huis waar we met 6 man hebben gelogeerd. En dat is prima te doen. Alleen de bovenste twee slaapkamers, dus via de trap omhoog, zijn klein. Hierin kun je niet of nauwelijks staan (ik ben 1.93) en er liggen gewoon matrassen op de grond, dus geen bed. In de twee andere slaapkamers staan wel bedden, en die liggen prima. Ik raad je ook aan om bij de eigenaars het ontbijt te bestellen. Zij verzorgen dit prima. Het huis ligt ongeveer 600 meter vanaf de pistes bij Studenov. En dat is een leuk skigebied met meerdere pistes (kort) en een tweetal langere pistes. Hier is inderdaad ook de snowtubing baan te vinden. Wij gingen altijd met de auto vanaf het pension naar de pistes. Wij zijn namelijk op vakantie, en willen dan niet 600 meter lopen met je ski's op je nek. Om bij dit huis te komen, moet je inderdaad vanaf de hoofdweg naar rechts het weggetje in die voor de kerk langsloopt. Dan komt je eerst voorbij een hotel, en vervolgens kom je op een T-splitsing. Als je hier links aanhoudt, kom je bij de parkeerplaatsen van de skipistes van Studenov, waar ook de bowlingbaan is enzo. Als je rechts afslaat, ben je al op de weg richting Pension Hak. Winterbanden is hier absoluut een minimum-eis. De weg voor de kerk langs tot aan de pistes is prima schoon gemaakt, maar de weg richting het pension is een drama. Hier valt in november de eerste sneeuw, en dat ligt er in maart nog. Schoonmaken van de weg doen ze hier niet of nauwelijks. Dus aan het eind van het seizoen rijd je een meter hoger dan in het begin. Na ongeveer 600 meter heb je aan de linkerkant het pension. Je moet deze even voorbij rijden (Heel even maar) en dan heb je daar een prive parkeerplaats. Wij zijn vorig jaar bij het huis een stukje naar beneden gereden, om te parkeren bij de garage van het huis zelf, en daar kom je dus zonder kleerscheuren niet meer weg. Tenzij je jarenlange ervaring hebt om met een tsjechische auto in de sneeuw te rijden. De eigenaar van het huis deed het zelfs in zijn achteruit. Applausje waard vonden wij. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Lid
|
Hallo SpongeBob,
hier heb ik wel iets aan. Dat is hartstikke fijn om zo'n informatie te krijgen. Is de afstand echt niet lopend te doen met ski's op je nek? Wij zaten afgelopen jaar beneden in het dorp vlakbij de kerk en dat is echt niet te doen tevoet. En hoe ver is het naar het centrum? En is dat te voet te doen? Zitten er daar boven ook nog restaurantjes op iets? Hangen er gordijnen in het huisje? (erg belangrijk) En wat kost zo'n ontbijtje p.p.? Ik heb eigenlijk wel erg veel vragen. Maar het is een stuk gemakkelijker als je een aantal dingen van te voren weet! Vorig jaar hebben we heel lang moeten zoeken. Alvast hartstikke bedankt!!!!!! En doe de groeten aan Patrick |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
was even in de war met Spongebob en Surfdj...
kan je niet mailen naar het huisje met je vragen of je touroperator? dat bedoel ik niet lullig maar zij weten het ongetwijfeld en dan heb je de meest up-to-date info (lijkt mij). |
|
|
|