|
|
#16 | |
|
Legende
|
Citaat:
Kijk hier eens naar de prijslijst: praded ovcarna
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Nou, dat is al met al toch aardig wat info.
Ik heb ook eens verder zitten kijken en zit nu ook aan het tatra gebergte in slowakije zitten kijken. Hoort misschien wel niet in dit forum thuis maar bij Jasna gaat het tot 2300 meter hoogte en het is er erg sneeuwzeker. Verder hebben ze een afdaling van maar liefst 6 km lang en is het gebied een stuk groter. Maar wel tsjechische prijzen!!. Het enige minpunt is de afstand van 1300 km. Iemand daar al geweest misschien? Nog even over Pradad, er zijn maar weinig hotels en pensions zoals ik tot nu toe heb kunnen vinden, maar de sneeuw maakt misschien veel goed. Er ligt nog steeds 1 1/2 meter sneeuw nu. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
wij zijn daar in de zomer zo'n tien jaar geleden geweest zowel in de hoge als in de lage tatra het is prachtig gebied wat ons toen opviel dat er wienig restaurants waren echt een verschil bij tsjechiche deze zomer zijn we weze kijken in Železná Ruda - Špičák ookals je daar kijk zie iedere keer meer sneeuw maar dat gebied viel ons zo tegen de natuur is er prachtig de mensen zeer vriendelijk.wij gaan gewoon weer terug naar R.N.J.zelf de kinderen krijg ik nergens anders naar toe
wat mij opval bij praded is ik kan geen prijzen van de hotels vinden en alles is in het tsjechischen nu weet ik wel daar gaan we naar toe en het spreken gaat bij ons redelijk maar in een oog opslag even iets bekijken is makelijker in duits of zo |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Als er weinig informatie in het Duits of Engels is, zullen er ook wel weinig toeristen komen denk ik dan!
En dan mag je aannemen dat het geen "groots" gebied is!
|