|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
de dicussie ging er over om van uit Rokytnice {de grote parkeer plaats naar Harrachov te langlaufen en dan moet je een heel stuk omhoog want ik meen dat de berg top op 1022 meter licht. voor iemand wat getraid is is het te doen maar voor mij was het teveel de route wat je beschrijft klopt wel ,maar dan begin je wel al een stuk hoger . er zijn genoeg loipes in de buurt wat beter te doen zijn ... veel succes toe gewenst Loek |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Super Lid
|
oja, ik had het over Studenov. Maar goed, het gaat erom dat het voor anderen duidelijk is, ik langlauf helemaal niet haha!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Pension/hotel dichtbij Horska Kvilda?
Het is leuk zo veel enthousiaste reacties te lezen over het langlaufen in Horska Kvilda, Het ziet er inderdaad heel mooi uit en het lijkt ons een leuke bestemming voor een langlaufreis. Maar heeft iemand ook een goede tip over een leuk pension/hotel in de directe omgeving van Horska? De sites zijn helaas onleesbaar voor mensen die niet eerder in Tsjechie zijn geweest. We willen er erg graag naartoe, maar iemand een gouden tip??
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Legende
|
Jizerská padesátka: langlaufmassaloop
De Scandinavische langlaufers hebben de 41° Ijzergebergte langlauf , Jizerská padesátka , overheerst. De traditionele skimarathon werd gewonnen door de Noor Anders Auckland. De 50 km lange wedstrijd legde de winnaar af in een tijd van 2h12,32,2 sec. Tweede was de tweevoudige winnaar Oskar Svärd uit Zweden en derde de broer van de winnaar, Jørgen Aukland.
Bij de dames werd Jenny Janson uit Zweden winnares in een tijd van 2h35:07,0. Dit jaar namen 3300 skiers deel, onder hen ook de grootste ooit, de Noor Bjørn Dæhlie. radio.cz
|