![]() |
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Hi Loesje,
Gewoon naar de gewenste piste gaan en aldaar losse kaartjes kopen. Of een pasje voor de hele dag of week. De skipas van de ene piste is niet geldig bij de andere!! |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
tussen Rokytnice en Harrachov licht de cerova Hora en dat maakt het zwaar . |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
Nou loek maria bedoeld misschien dat je om de cerova hora kan of is dat weer een beetje overdreven.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Aan de rand van Vrchlabi ligt een heel mooi langlaufpiste. Wij hebben e vorig jaar zonder pasje geb ruik van gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ik ben alleen bang dat je het terrein onderschat, of dat je niet goed bekend bent terplaatse ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
langlaufen vanuit Studenec u Horek
Hallo,
Ik ben op zoek naar langlaufervaringen vanuit het plaatsje Studenec u Horek. Ik wil in februari 2008 een weekje langlaufen vanuit penzion Pohoda. Zijn daar geprepareerde loipes of moet je eerst een andere lokatie opzoeken. Groeten Rens |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Super Lid
|
Er komt ineens een bericht over dat ik gemist heb:
Citaat:
Běžecká magistrála, základní okruh: Čertova hora, Studenov, Ručičky, Lesní zátiší, Kladová cesta, Krakonošova snídaně, Vosecká bouda, včetně spojek do Rokytnice nad Jizerou a Harrachova Deze route is 22km en kan nog uitgebreid worden naar 28km. Ik ben zowel in Harrachov als Rokytnice nad Jizerou geweest en zie ze toch écht die berg over frummelen! En er staan bordjes voor langlaufers van de ene naar de andere plaats. Ik ben idd niet goed bekend ter plaatse maar een bordje wijst je toch niet de verkeerde kant op...? Wie weet is iemand hier al eens zo dapper geweest dit te doen, en kan even melden of het mogelijk is ja/nee. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
heb het niet gedaan, maar het is zeker mogelijk:
http://www.skiareal-rokytnice.cz/ima...apa-4-high.jpg |