![]() |
|
|
#71 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nieuw Lid
|
Skigebied Janske Lazne
Wij gaan volgende week voor 3 weken richting reuzengebergte en mijn vraag is of iemand weet of de gondel bij Janske Lazne al weer in bedrijf is.Wij waren er in mei in toen stonden wij voor een gesloten deur::snik:
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Actief Lid
|
Hoi Lagerweij
Wij zijn in juli enkele malen langs Janske Lazne gefietst. Helaas was de gondelbaan nog steeds in de renovatie. Wat ze exact aan het doen zijn weet ik niet, maar er werd nog druk gegraven en er waren alleen kabels te zien. Er lagen ook nog nieuwe kabels op het parkeerterrein, dus voorlopig zal dat ding nog niet in bedrijf zijn. Dan maar naar de Snezka omhoog. Die deed het wel. Moet je er wel vroeg bij zijn, want anders sta je zomaar enkele uren in de rij. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Michel
Bedankt voor de informatie, jammer dat hij nog niet af is. Vorig jaar in de rij gestaan bij de lift naar de Snezka zo rond een uur of 11.00. Was er echter zo druk dat we zijn omgedraaid. Dit jaar maar vroeg uit de veren. Weet je toevallig hoelaat hij s morgens open gaat? Groetjes Kitty Lagerweij |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
Hoi mensen, ik weet dat ze in Janske Lazne nieuwe bakken eraan aan het hangen zijn. Deze moet binnen kort klaar zijn. De capaciteit wordt flink verhoogd en in de gondel kunnen dadelijk 6 personen tegelijk.
Dit is de website van de uitbater : www.megaplus.cz Groeten Rick |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Legende
|
De kabelbaan is volledig vernieuwd, ook de draagmasten en de funderingen. Tevens werd de volledige elektrische uitrusting aangepast voor de nieuwe gondels.
Foto gemaakt in het bovenstation in mei laatstleden. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Moderator
|
Inmiddels hebben we de nieuwe gondels zien draaien!
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Forum Freak
|
En dit zijn ze dan, de nieuwe gondels voor 8 personen:
gondel janske lazne.jpg Deze foto is van de site www.cerna-hora.cz |