|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Mag ik vragen waar je deze onzin op baseert? ![]()
|
|
|
|
#53 |
|
VIP Lid
|
restaurace k is prima,er brand een blauw licht en de dame is kort gerokt maar voor de rest was alles perfect,de tent zat trouwens vol met nederlanders met kinderen en je merkte goed dat ze er wel meer kwamen
we hebben de mix grill genomen werd nog mooi opgedient ook(had niks met de dame te maken) een aanrader groetjes |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
|
Dag Ariejan,
Ook wij gaan over 2 weken naar Pec en zijn van plan om die route te lopen/sleetjerijden of te skien. Het hangt er even van af of de dames en de kids ook mee gaan. Wij hebben net als Arjenne die route afgelopen zomer ook gewandeld. Een prachtig gebied en absoluut de moeite waard om daar naar toe te gaan. Ik heb een kaartje gevonden van die route. Zo zou ik het doen: met de ski-bus van Pec naar Janske Lazne; met de gondel naar boven (enkele reis) en vervolgens vanaf dat eindstation de richting Pec aanhouden. Succes.
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
|
lekker eten cerny dul
Hallo,in cerny dulin pension posta kun je zeker lekker eten zoals esthertje zegt
. Zaterdag waren we er nog omdat onze zoon hier iedere zaterdag ski les heeft. En de sfeer is er goed en de bediening erg aardig. Maar ik moet zelf uit ervaring zeggen dat je in tsjechie gewoon erg goed kunt uit eten. De tsjechen houden gewoon van goed eten dus ik denk dat jullie versteld zullen staan over de kwaliteit van het eten. Vel plezier |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Lid
|
Citaat:
Misschien wil kluge een beetje schockeren maar vind het een misplaatste opmerking. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Actief Lid
|
Hallo, hoe lang hebben jullie er van de zomer ongeveer over gelopen dan?
Wij (arjenne en ouders) hebben toen op die route naar een schat (geocaching) gezocht en omdat we dus de auto bij de lift hadden staan hebben we hem dus niet helemaal gelopen. |
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Dat is moeilijk te zeggen, omdat we eerst een ijsje hebben gegeten bij een kiosk en dichterbij Pec in een "Bouda" een lekker biertje hebben genoten. Maar ik denk dat je er ongeveer een uurtje over doet. (maar pin me dr niet op vast ).
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
|
nee ik pin je er niet op vast, lijkt mij nu ook erg koud.
zat er er flinke klimmen in of afdalingen of is het meer een glooiende route? krijg er steeds meer zin in om te gaan maar ja het is nog een aantal nachtjes slapen. groetjes petra |
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Het is vanaf de Cerna Hora naar Pec meer naar beneden dan omhoog. Veel plezier.
|
|
|