|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#131 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Met de skies van de Cerna Hora naar Pec, daar doe je ongeveer 40/50 minuten over. Er zitten wat stukjes tussen dat je zult moeten lopen en met ski-schoenen gaat dat wat minder goed. Maar het is te doen. Zie mijn verslag eerder in dit topic. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Nieuw Lid
|
sneeuw welke piste
Hallo iedereen
Weinig of geen sneeuw wat ik ervan begrijp kun je op janske lanske wel skien is er iemand die weet hoever de afstand hier naar toe is vanaf rokytnice nad jizerou . En kun je hier naartoe met een bus. Ineke |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Dat is zon 45-60 minuten afhankelijk hoe de staat van de weg is. Het zal nu wellicht iets minder lang zijn zonder sneeuw. Bus zou ik niet op rekenen..
|
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
VIP Lid
|
wij zijn met de jaarwisseling daar geweest,en eigenlijk zijn er geen lange wachttijden meer,en het was daar echt super druk.
de eerste keer,als je een kaartje moet kopen,dan moet je even wachten,maar dan loopt het lekker door. en de gondel is echt super |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Lid
|
Eten in Janske Lazne
Morge,
Ronde de krokus ga ik weer naar Janske Lazne (net als vorig jaar)en mijn vraag was of er wat eet gelegeheden bij zijn gekomen ronde de pistes. Ik vond het jammer om te zien dat het grote hotel/restaurant boven op de berg verlaten was. Een goede ondernemer moet daar toch iets moois van kunnen maken!!!! Maarja dit zullen wel meer mensen gedacht hebben. Verder was mijn vraag of iemand waat welk verhuur adres van skis in Janske Lazne de beste spullen heeft!!! BVD Jeroen |
|
|
|
|
|
#137 |
|
VIP Lid
|
als je de slee route neemt,als je dan een eindje opweg bent,kom je in een bocht een leuk berghutje tegen.
wij hebben daar heerlijk gegeten,goulash met knedlik(mmmmmnnnnn)daar mag je me voor wakker maken, dat hutje kom je op de ski's volgens mij ook wel voorbij,maar ben niet op de skie's geweest,maar zag ze wel voorbij komen |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Lid
|
Verblijf tijdens wintervakantie in Janske Lazne
Heb hele forum doorzocht maar vind geen info over goede en leuke verblijfsmogelijkheden in de buurt van of in janske lazne.
Kan iemand mij hier tips over verstrekken. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Actief Lid
|
restaurants
Zijn er in Janske Lazne ook leuke restaurants en barretjes?
Om in te apres-ski en bijvoorbeeld! En waar zit nu eigenlijk dat kuuroord? Is dat alleen voor zieken of ook voor gezonde mensen? Groeten Rick |
|
|
|