|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#112 |
|
Forum Freak
|
Ja hoor volgens mij past er 80 man in! Hier even de website: http://www.pension-herman.cz/de/default.htm Er zijn nog wel meer leuke restaurants hier in de omgeving, kijk maar eens rond op het forum. Met een groep van 20 in de krokusvakantie raad ik je wel aan voor het binnenvallen te reserveren.
Edit; ik zie dat idur sneller was! Nou als je het nou nog niet weet, dan weet ik het ook niet meer ![]()
|
|
|
|
#114 |
|
Legende
|
Bekijk deze eens ski-school.cz On line reservering !!!
|
|
|
#116 |
|
Forum Freak
|
Ja K+ K is een goeie en zit gelijk bij de piste benedenaan, dus niet bij de gondel, hier huren onze gasten ook altijd ter plekke
![]()
|
|
|
|
#118 |
|
Nieuw Lid
|
Bij Penzion K is goed eten. De soep in een brood kan ik je van harte aan bevelen na een lange dag wintersporten. Het lijkt wat bruinebonen soep, maar vooral het feit dat het in een brood opgedient wordt is erg apart.
Gerard |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nieuw Lid
|
We ggan voor het eerst naar Tsjechie,en wel naar Janske Lanze.
Nu heb ik een aantal vraagjes en hopelijk weet iemand daar een antwoordt op. We hebben een app.gehuurd nml App Holzinger,heeft iemand hier ervaring mee of weet waar het ligt(volgens beschr.200 mtr vd gondelbaan),ten tweede weet iemand welke skischool het beste is voor kinderen van 7t/m 12 jr,en waar ze les krijgen vind het nml leuk als je ze kunt zien lessen als je zelf ook aan het skieen bent.Als laatste waar kun je lekker eten lees daar bijna niets over,leuk restaurant of in een hotel. Alvast hartelijk dank voor de info en hopend op een mooie witte kerst!! |
|
|
|
|
|