|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#91 |
|
Forum Freak
|
De afgelopen 2 jaren begon het half november te sneeuwen, daarna niet meer, en kregen we half december weer een pak, wij wonen vlakbij Janske Lazne. Waarna er wel geskied kon worden, volgens mij gaan de liften/pistes pas open rond 20 december.
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo wij gaan met carnaval naar Dolni Dvur.
Ik zoek antwoord op de volgende vragen: Wat kost een rit met de snowtubing? wat kost een rit met de rodelbaan? En wat kost een dagkaart voor de slee? Ik kan de antwoorden nergens vinden,wie kan mij helpen? Alvast bedankt Twan |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Nieuw Lid
|
Je bedoelt in Janzke Lazne neem ik aan.
Snowtubing heb ik daar niet gezien, maar dat zegt niet alles. Voor de slee hoef je geen dagkaart te kopen. Je huurt onder aan de gondel een slee (zo'n ouderwetse houten) voor een paar euro per dag. Je moet dan uiteraard wel de gondel betalen (dagkaart of puntenkaart, het ligt eraan hoeveel liften je gebruikt per dag). Boven gekomen pak je achter de gondel de sleebaan. Over een bospad ga je dan naar beneden. Helemaal geweldig, moet je echt een keer gedaan hebben. Alleen met echt kleine kinderen raad ik het niet aan. Als je veel skiet dan raad ik je aan een dagkaart te kopen; als je les hebt of gewoon niet zo veel haast, dan is een puntenkaart voordeliger. Dit jaar is er een nieuwe gondel, dus de wachttijden zouden korteer moeten zijn. Veel plezier alvast. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Actief Lid
|
Mooie Gondels, bedankt voor de foto's.
Ik hoop ook dat de rijen nu echt minder worden! het ziet er in ieder geval mooi uit! Mooie piste, een mooie gondel!! Nu nog een leuke eetgelegenheid en een leuk barretje!! |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Nieuw Lid
|
Skieen in JanskeLazne
Hallo daar,
In Janskelazne is de skie mogelijkheid er groot,ook voor jong en oud is er volop te skieen. Zelf ga ik sleetje rijden. Hiermee kun je 4 KM naar beneden toe afdalen. Dit is echt een leuke belevenis en er zal ook veel gelachen worden. Als jullie ook eens naar een goed restaurant willen ga dan eens eten bij nakopeskoe. Dit zit als je van Janskelaze weer terug rijd naar beneden dan rechts af en na een paar 100 meter zie je hem aan de rechterkant zitten. (tegenover is er een grote parkeerplaats.) Groetjes, demsab |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Forum Freak
|
En in welke plaats ligt dit trollenhuis??
![]() |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Forum Freak
|
Hallo ski-gek, welkom op het forum.
Ik heb net rechtbovenaan de plaatsnaam Bolkov ingetikt en kwam toen twee berichtjes tegen over deze plaats, probeer het zelf maar. (Ik ben namelijk een ui in verwijzingen zetten, vandaar!!) Alvast een hele fijne vakantie. |
|
|
|
|
|