![]() |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
Er is daar geen aparte lift voor het snowpark gedeelte. En Bijlsma heeft gelijk, het is niet echt speciaal. Voor de beginnende 'stunter' is het overigens prima.
Ik ben tijdens de carnaval bij Herlikovice en Bubakov te vinden! Er is veel veranderd de laatste jaren. Mooie 'nieuwe' liften erbij! Je hoeft dus gelukkig niet meer zo lang te wachten als een paar jaar geleden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Ja dat zeker wel!
maar ik geef nog altijd de voorkeur aan Spind maar we zitten in een pension naast Herlikovice dus daar gaan we eerst een paar dagen zitten maar de piste's zijn wel lekker![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Ik ga hier voor het eerst skiën. Ikzelf heb al ruim 28 jaar ski-ervaring, mijn vrouw heeft 1 jaar les gehad van mij (prive leraar
) en die school ik wel weer bij dit jaar.Onze kids willen we op skiles hebben. Kan ik me daar uitleven met mijn 28 jaar ervaring ? Of ga ik me "vervelen".... Aliën. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik heb vroeger (20 jaar geleden) nog aan selectie-wedstrijden meegedaan voor het NK. Ik heb alleen nooit een plaats bij de eerste 50 weten af te dwingen. Vroeger gingen wij altijd in Oostenrijk skiën. Geen uitdaging te groot. Tegenwoordig ben ik meer een relaxte skiër..... Het hoeft niet meer snel en hard. Kan ik eens rustig twee weekjes aan mijn stijl gaan werken....(als mijn vrouwtje het weer snel oppakt.) Wie weet. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
zaterdag of zondag kun je er terecht...
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Herlikovice
Hallo,
Ik heb een vraag aan jullie.. Wij gaan 22 Februari voor het eerst op wintersport naar Tsjechie dichtbij Vrchlabi – Herlikovice. Weet iemand of hier wel veel sneeuw ligt in Februari? Ik had ook gehoord van vrienden dat als er geen sneeuw ligt ze in tsjechie sneeuwkanonnen gebruiken.. Dus weet iemand iets van dit gebied? Marieke |
|
|
|