|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() Trouwens dit is enigsinds off topic. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
zelfs in een klein dorpje ergens in de buurt van de hoogste berg rond de regio van dvur kralove lag de nederlandse krant.
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Deze topic ging toch niet over een krant.....
![]()
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan al jaren naar Harrachov en dat bevalt ons prima, het is er inderdaad wat drukker in de schoolvakanties maar er is wel veel te doen. Er zijn ook kinderklasjes en veel leuke restaurantjes. Komende winter gaan we weer met 10 man en het gaat zeker weer heel leuk worden. (mag er wel iets meer sneeuw liggen dan vorig jaar)
Groeten Eric |
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
lieve mensen
:snik: :snik: een onverwachte gebeurtenis weerhoudt ons ervan op vakantie te kunnen. de personen waarmee wij zouden gaan zijn zwanger geraakt. op zich hartstikke leuk nieuws natuurlijk, maar wintersport is dan niet echt de ideale plek voor en zwangere. nu dus dan maar alvast rond kijken voor de zomer, want dan laat ik me door niets of niemand meer weerhouden. na me te hebben verdiept in dit land ben ik er erg van onder de indruk geraakt en ik moet het gezien hebben. in elk geval hartstikke bedankt voor de leuke reacties, ik ben er zeker wijzer door geworden en er zitten ook leuke plekjes bij die voor de zomer ook zeker de aandacht verdienen. groeten en tot ziens ![]() |
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
Wil je wel een waarschuwing meegeven.
ooit ben ik door mijn ouders mee naar CZ gesleept als mijn laatste vakantie met hun. Gevolg daarvan is geweest dat ik nu al 10 jaar (op een keer na) alleen nog maar in CZ op vakantie ben geweest en elke extra cent opspaar om in de herfst naar praag te reizen. dus weet waar je aan begint. een keer gaan is nooit meer weg te slaan. rene
|
|
#48 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan dit jaar voor de 2e keer. Kom nu met tussepozes al 18 jaar in Tsjechië. Wil ook nog steeds graag andere landen zien, alleen is Tsjechië makkelijk te doen, niet duur en o zo veelzijdig. Dus de verslaving blijft trekken ![]() Bericht 28-09-07 om 20:22 aangepast door Noelle. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo.
Kijk maar eens op www.vakantiewoningtsjechie.nl Daar staan leuke huizen, dicht bij het stadje Frymburk, en op loopafstand van een skipiste die niet al te stijl is. Ook zit je daar 6 km van het skigebied Kramolin te Lipno. |
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Voor eengezin met kinderen is Deštné v Orlické Hory een mooi ski gebied ideaal om te leren skien en alles aan 1 straat en ruime parkeergelegenheid. daarbij komt dat Destné nog goedkoper is als het Reuzengebergte en niet zo druk. verder is er alles te krijgen en van de Nl grens +/- 1000 km. En toch kom je het op het Nl inetrnet niet tegen, ik heb al eens geprobeerd om het bij een aantal startpagina ś er bij te rkijgen maar nee, en toch is het een aanrader.
kijk maar een op www.sportprofi.cz Algemeen is Tsjechië voor familie vakantie een aanrader |
|
|