|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Hoi Coosnaampje
Is dit jullie woonplaats, Křenov, Bernartice, okres Trutnov dan zijn we buren toch. Ook in Zacler sneeuw vanmorgen zag ik op de webcam. Barend Zacler (vanaf 9 febr weer een week) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Wij gaan pas de 17e. Ik hoop dat de sneeuw er dan ook nog is. Maar toch al vast iedereen die nu gaat heel veel plezier gewenst.
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan ook de 17e en ik hoop op lekker veel sneeuw maar niet onderweg!
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Plannen maken kan ook heel erg leuk zijn hoor.
Overigens van harte welkom op dit forum.
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
vakantie 2008.
Ik ga op 2 juli samen met mijn verloofde en mijn schoonmoeder naar Tsjechie, dus ik moet ook nog even geduld hebben. Maar carnaval vieren doe ik niet meer, want 3 jaar geleden is iets ergs gebeurd maar dit vertel ik wel in de chat. Laat mijn weten wie volgende week vrijdag achter de chat zit.
van, Patrickbier uit Waalwijk
|
|
|
|
#20 |
|
Lid
|
het is nu vrijdag 22 februari en we gaan vannacht vertrekken!! We gaan naar Svoboda nad upou en willen gaan skien in janske lazne en pecpodsnezkou , helaas laat de sneeuw
het enigszins afweten, maar ja als er dan op de piste maar genoeg ligt. We maken er wel wat van, Verder iedereen die vandaag of morgen gaat vertrekken een prettige krokusvakantie ![]() |
|
|
|