het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-02-07, 18:04   #11
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Ja, ik ook, maar is dat de schuld van de persoon die helpt bij de liften???
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-07, 18:06   #12
VIP Lid

Kajuna's avatar

Nationaliteit:
Nee, maar die mensen vertegenwoordigen wel een instantie of bedrijf. Als er bij mijn bedrijf iets fout gaat en ik sta er toevallig (in mijn geval omdat ik op een ander gebied aanspreekpunt ben) krijg ik het ook op mijn hoed. Dus zouden ze van mij toch even te horen krijgen dat ik het niet eens ben met hun policy.
Kajuna is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-07, 20:09   #13
Super Lid

Maria's avatar

idd stoppen de lessen om 16:00 uur (als je geluk hebt is de groep waar jouw kind in zit dan terug) en de liften dus ook. kritiek of zelfs een gewone opmerking wordt niet getolereerd, wij hadden dit in ons hotel. vervolgens werden we genegeerd (om iets simpels als bier wat al een uur stond te wachten op een nieuwe eigenaar en dus niet te drinken was, het werd van het ene in het andere glas overgegooid om het nog wat te laten lijken maar was natuurlijk niet te drinken). daar zaten we dus elke dag maar geen normale reactie te krijgen helaas.
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 10:48   #14
Nieuw Lid

sandraleon's avatar

Nationaliteit:
Wij hebben hetzelfde ervaren bij de skilift. Onze kinderen zaten met z'n zessen in een klasje, zijn allemaal 6 jaar en zaten een beetje te klieren, mag niet, mee eens, maar de man van skilift pakte de schaar en alle skipassen werden zonder pardon ingenomen. Kinderen van 6 jaar!! De skileraar is in de bres gesprongen uiteraard, maar nee hoor, ze kregen de passen niet terug. En het ergste was, de skileraar mocht een week lang geen gebruik maken van de lift. Dit vind ik toch wel heel erg kindonvriendelijk. En idd rukken aan armen om die kinderen die lift in te krijgen en boos als een kind eruit viel. Hoe moeten ze het nu leren als er zo'n man bij de lift staat? Nee, wij zijn wat dat betreft ook niet erg te spreken over de "mannetjes van de lift".

Maar wél over de skileraar (die uiteraard ook Tsjechisch was) die was echt heel erg aardig tegen de kinderen en had alle geduld van de wereld. Hahaha de moeders vonden hem ook errug charmant
sandraleon is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 12:05   #15
Lid

berlyn's avatar

Nationaliteit:
dobry den

he rika, wij ook, zaten met kerst 2005 in vysoke nad jizerou en in een besneeuwde straat kwam mijn schoonvader vast te zitten met zijn busje, spontaan kwamen er 5 of 6 mensen om hem te helpen met duwen.Je moet zelf ook wel aardig zijn tegen de tsjechen en zeker niet de "rijke"hollander uithangen , die ik genoeg gezien heb in spindleruv mlyn. En probeer ook een beetje de taal te leren, goedendag , tot ziens en dankjewel in een winkel , dat scheelt al een stuk, dan worden de mensen al een stuk aardiger. En dat het is afgenomen [ het aantal nederlanders] geloof ik ook niet, wij gingen 24 februari terug naar huis, en met ons nog duizenden nederlanders.drukdrukdruk, maar van mij mag iedereen weer lekker naar oostenrijk en frankrijk, is het toch een stuk rustiger bij die skiliften
berlyn is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 12:08   #16
Lid

berlyn's avatar

Nationaliteit:
ja haha, hebben dat inderdaad ook meegemaakt bij lenka in vrchlabi, die man was zo kindonvriendelijk........niet helpen hoor als ze een beetje in de knoop zaten of vielen.
berlyn is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-02-07, 21:04   #17
Nieuw Lid

Citaat:
Maria schreef:
Bericht bekijken
daar zaten we dus elke dag maar geen normale reactie te krijgen helaas.
Volgens mij vind het gewoon leuk om je te ergeren Maria! Wij zijn nu drie jaar in verschillende locaties geweest en nog geen enkel negatiefs meegemaakt.
Wij gaan er ook vanuit dat we te gast zijn in een ander land. Niet dat we koning zijn omdat we er toevallig voor betalen. Om me heen heb ik wel mensen gezien die zich over van alles ergerden. Of je begrijpt niet dat dit land in ontwikkeling is, of je bent van nature iemand die altijd van mening is dat dingen voor jou beter geregeld zouden moeten zijn.
Het is geen leuke boodschap, maar ik vind jou mening op deze wijze absoluut niet passen bij de ervaringen die anderen delen op dit forum en je dit ook op een "aardige" manier duidelijk proberen te maken.
Je kinderen slaan kan natuurlijk niet. Maar niemand heeft jou gedwongen dit iedere dag te moeten ondergaan. Ik zou volgend jaar vooral naar Oostenrijk gaan als ik jou was. Daar kan je wel naar iemand zijn baas gaan en hem laten ontslaan of zo. Zo, dat is eruit:

Met vriendelijke groet,

Gerard
litje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-02-07, 21:18   #18
Super Lid

Maria's avatar

Nou Gerard, ik geloof niet dat jij mij kent en ook andere berichten van mij gelezen hebt.
Ik heb respect voor alles en iedereen en verwacht dat ook terug. Heel normaal. Verder distantieer ik me van jouw bericht.
groeten, Maria
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-02-07, 21:21   #19
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
IK denk niet dat Maria hier alleen haar mening geeft maar vooral haar ervaring deelt.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-03-07, 08:56   #20
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
wij zijn net terug uit rokytnice,en vonden de mannen bij de pannekoeklift zelfs super behulpzaam.
Als wiebe zijn kaartje in het apparaat had gedaan en dan naar de lift moest was het soms zelfs zo dat de man hem kwam halen,goed neerzetter en daar ging hij.
mocht hij er dan toch uitvallen pakte hij hem weer op.
nee wij hebben geen klagen gehad
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels