![]() |
|
|
#31 |
|
Forum Freak
|
Ik heb ze bekeken, zo herkenbaar! Prachtig vastgelegd voor alle generaties die na hun komen. Er zitten een paar hele mooie bij, zoals de tweede rechtsboven, die jij geplaatst hebt, het zachte daglicht wat naar binnen valt, erg mooi! Diký!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Ja, je hebt gelijk! Ik vind de belangstelling voor dit soort foto's matig hier op het forum, dus leuk dat je ook even bekeken hebt Parlies. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Legende
|
Ik denk dat er met mij meer mensen zijn die ze wel bekijken maar niet reageren omdat ze ze "alleen maar" heel mooi vinden.
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 12-07-09 om 13:07 Reden: Stukje tekst verwijderd. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Ik krijg een bij opa en oma op bezoek gevoel bij foto's. Zo sfeervol en vol verhalen zitten die foto's. Vroeger kon ik als kind ook uuuren zitten rommelen in de kast van oma.
Dáár komt mijn nieuwsgierige aard vandaan bedenk ik me nu!!Dat gevoel roepen de foto's op bij mij...... Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 12-07-09 om 13:09 Reden: Stukje tekst weggehaald (aanleiding ook). |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Forum Freak
|
Ik vind het geweldig mooie foto's!!...
Ik had al eerder gereageerd,.... maar vlak voordat ik "antwoord verwerken" in moest drukken, was ik in slaap gevallen!!... Sorry!!.. Char. ______________________________________________ Char. ...verwerkt nu het antwoord... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Lina je hebt gelijk, die foto's zijn voor publikatie bedoeld : inderdaad vragen dus. Ik had ook niet direct de mogelijke associatie gemaakt met bewoners... Dat er mensen in het interieur geplaatst werden, maakt het nog boeiender .
Het zijn prachtige beelden geworden, niet ? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Forum Freak
|
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vind ze geweldig Moesti!
|
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|