|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#141 | |
|
CZ Moderator
|
Citaat:
Maar ook in de steden zie ik veel meer gordijnen voor de ramen dan hier in nederland. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
VIP Lid
|
Leg uit Kukel,
Is het zo??: Een nederlander steekt 3 vingers op, zijn wijs-, middel- en ring vinger. Een tsjech zijn duim en 2 vingers, zijn wijs- en middelvinger
|
|
|
|
#144 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb problemen met schoenen,dat mensen hier meestal hun schoenen aanhouden,in huis ook. en ook dat men in nederland de broek die men s'ochtends naar werk aan doet s'avonds bij aankomst thuis niet verwisseld voor een gemakkelijke broek.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Moderator
|
Míšo,
dat moet gewoon zooo. Hier in Nedeerland. |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Overigens valt mij op dat toen ik in een klein Duits dorp woonde bij mijn toenmalige vriendinnetje ook de schoenen uit gingen, ik nooit koffie kon drinken zonder 5 of 6 stukken Kuchen naar binnen te werken (zelfs vlak na het eten) en ook als ik bleef eten zaten mijn vriendin en ik alleen aan tafel terwijl moeders in de keuken bleef. En tot slot: de reden dat wij ook binnen onze schoenen aanhouden is omdat wij onder de zeespiegel wonen. Als de dijken breken moeten we rennen voor ons leven, schoenen aantrekken duurt dan te lang. Vroeger was het anders, toen liepen we nog op klompen en die bleven inderdaad in het klompenkot en kwamen niet binnen.
|
|
|
|
#148 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#149 |
|
Super Lid
|
Jeetje geen wonder dat ik me zo thuis voel in Tsjechie.
Ik loop thuis altijd in 'n gemakkelijke broek en op pantoffels, 'n koekentrommel is bij mij niet veilig en 3 biertjes bestel ik met m'n duim en 2 vingers.Oja en eten doen we met z'n alle gezellig samen. ![]()
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()