![]() |
|
|
#72 |
|
Actief Lid
|
Gisteren hebben we de jaarwisseling op het plein in Trutnov gevierd. Fantastisch vuurwerk, dat ook nog door muziek werd ondersteund, synchroon! 't Begon om kwart voor twaalf en eindigde net voor twaalf uur. Wat een geweldige show!
Oh ja, gelukkig nieuwjaar iedereen! |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Legende
|
Citaat:
Zo was het op de webcam te beleven Maarten, gelukkig nieuwjaar nog maar eens. De laatste is er een van Pec pod Snezkou.
|
|
|
|
#74 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Iedereen de beste wensen! Waren er nog mensen in Praag, gisteravond? Hoe was het?
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Moderator
|
Leuk Freddy, die foto's van het vuurwerk in Trutnov en Pec.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Legende
|
Het zijn zoals u wel weet die opnamen die door de webcam zijn vastgelegd. Misschien komt er op de website van humlak wel een nieuw filmpje. Er staat trouwens reeds fotoreportages op de website. humlak.cz Ook van Pec pod Snezkou.
|
|
|
#77 |
|
Legende
|
bron : http://www.praguemonitor.com/en/242/...epublic/16492/
in Tsjechie doet men ook aan de Nieuwjaarsduik, alleen niet gesponserd door Unox ... hier een stelletje fanatiekelingen in Plzen waar het water maar 1 graad boven 0 is : koude plons.jpg
|
|
|
|
#78 |
|
Actief Lid
|
Brrr, ziet er koud uit!
Wat mij opvalt is dat het allemaal ouderen zijn op de foto. Waar is de jeugd?
|
|
|
|
#79 |
|
Forum Freak
|
Die hebben misschien hun verstand nog niet verloren, tjonge jonge dat is koud.
Nou wij hebben het hier weer op Tsjechisch-Nederlandse manier gevierd, met het beste van beiden, kijk maar forum kerst en oud en nieuw 07-08 022.jpg forum kerst en oud en nieuw 07-08 024.jpg forum kerst en oud en nieuw 07-08 029.jpg
|
|
|
|
#80 |
|
Actief Lid
|
Nou jij hebt je best gedaan!
Ziet er goed uit en ik denk dat de mensen op de foto volgend jaar staan te dringen om bij jullie oud en nieuw te vieren!
|
|