![]() |
|
|
#31 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volwaardig Lid
|
Zijn overigens de restaurants geopend met oud en nieuw?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
De meeste wel, maar hebben vaak ook speciale diners, waarvoor je moet reserveren. In de hele kleine dorpjes weet ik het niet zeker.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
Ik weet wel dat in ons dorp op nieuwjaarsdag alles gesloten is.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
|
Wij vieren oud&nieuw voor t eerst dit jaar in harrachov. Wij moesten idd verplicht in het hotel deelnemen aan een speciale avond, lijkt ons heel gezellig! Moet je om 'savonds te stappen ook kaartjes voor een cafe of disco regelen????
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben al wel vaker oud en nieuw gevierd in ons huis.
Er was wel heel mooi sier vuurwerk te zien op korte afstand. Verder weinig gemerkt van de buren. Zij zijn ook weduwe, misschien waren ze bij de kinderen ik weet het niet. Maaaaaar dit jaar gaan we in het naaste dorp naar de silvester party. Ben dan ook erg benieuwd hoe dit zal verlopen. Groetjes Sylvia |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Verleden jaar was het rustig met zijn tweetjes maar dit jaar wordt het lekker druk.
Onze Nederlandse vrienden met hun kinderen (hebben vakantiehuis in de buurt),onze Duitste/Tsjechische buren met kinderen en onze Tsjechische lerares met zoon en waarschijnlijk vriend,plus wijzelf dus dat zal heel gezellig worden allemaal. Iedereen maakt voor het buffet 2 vers bereide gerechten dus dat wordt smullen! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
VIP Lid
|
Wij nemen dit jaar de oliebollen mee, ook voor onze Tsjechische "huisbewaarders". We zijn benieuwd hoe ze ze vinden.
|
|
|
|