![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Re: Imitatie Westerse cultuur?
Ik denk vooral aan elektronica, er zijn veel kleine mankementen opgedoken (soms slechte assemblage, een klein duikje, krassen). Ik wil niet zeggen dat het in het algemeen slechte producten waren, soms had je gewoon geluk en soms niet. In ieder geval waren deze producten nog in perfecte stat, je zag de mankementen zelfs niet. Ik weet het van iemand die er vroeger gewerkt heeft.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Even terugkomend op kofola.........omdat ik doorgaans gewend was aan de westerse coca cola kon ik maar niet aan de kofola wennen, maar nu? Heerlijk! Misschien is het ook wel de nostalgie. Het zal ongetwijfeld ooit ontwikkeld zijn om de coca cola te doen vergeten in het oostblok, maar een goed gelijkende imitatie kan ik het niet noemen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Natuurlijk dat ze probeerden de echte Coca Cola te copyeren en het resultaat was niet te vergelijken met het origineel. Maar wat je zegt we wenden eraan en uiteindelijk vonden we het lekker, Nu is het puur nostalgie. Terugkomend op Coca Cola: zoals het toen alleen te verkrijgen was: alleen in die kleine 33 cl flesjes -> het lekkerste Cola en nog steeds!
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Kvetinka P.S. Jammer dat ze die niet hier verkopen, hou niet van die Amerikaanse gedoe. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
ik zou kofola niet echt een variant noemen van Cola, eerder een drankje op zich...
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
enkele tsjechische vrienden zijn er verzot, ik vind het afschuwelijk...
|
|
|
|