![]() |
|
|
#71 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#72 |
|
Actief Lid
|
Macek, zoals jij het beschrijft moet je wel iets heel ernstig meegemaakt hebben met kinderen in het restaurant, wat is er gebeurd ???
|
|
|
|
#73 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Macek, als we kinderen de vocabulaire aanleren die jij gebruikt in je laatste posting, dan kan ik mij voorstellen dat dit de nodige ergernis oproept bij de aanwezige restaurant-bezoekers.
Laten we terug tot de kern komen , ben ik nu blind en doof; wat voor gedrag bedoelen jullie toch? Rennen , roepen, schreeuwen..., zolang er geen duidelijkheid is over het concreet waarneembaar gedrag die de kinderen vertonen , blijf ik bij het eerde neergeschreven standpunt. Het ergeren van volwassenen aan gedrag van kinderen vind ik een serieuzer probleem, dan het gedrag van de kinderen zelf. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ik kom hier reacties tegen van mensen waar ik mij meteen al aan erger. Hoe zullen zij vroeger in die goeie ouwe tijd zijn geweest en hoe zullen zij hun kinderen opgevoed hebben. En ik ben inderdaad blij dat sommige mensen geen kinderen hebben.
Ik ga deze topic eerst nog verder goed lezen en notuleren en misschien dat ik er dan op reageer. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Zelfs aan mijn EIGEN kinderen heb ik mij wel eens ge-ergerd. Ook een kind, hoe klein ook, heeft zich aan te passen en te gedragen. Tenzij, geestelijke stoornis etc.... En het ligt hem dan toch aan de ouder (s) als het kind gedrag vertoont waar iemand zich aan kan storen, En, oh ja, je eigen kind is altijd goed opgevoed, is een heerlijk kind, doet nooit geen vervelende dingen. Mensen, zie toch eens, wat een heerlijke kinderen IK op de wereld heb geschopt. Met jouw opmerkingen krijg ik toch een beetje het gevoel dat je tot het geitenwollensokkenclubje behoort. Zolang het jou niet stoort dan is het goed !!. Je hebt ook met andere mensen te maken die er soms / vaak anders over denken. DAAR heb jij rekening meet te houden, anders ergeren we ons misschien aan jou. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Maar dit geval is toch niet tekenend voor bezoek van gezinnen met kindertjes aan een Tsjechisch restaurant ?? Dit geval is toch uitzonderlijk, of niet ? Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ikzelf het idee heb dat het ontzettend meevalt. Natuurlijk komt het wel eens voor dat er etterbakjes zijn die je "rust "verstoren in een restaurant, maar OOK JIJ bent niet allen op de wereld. Enige acceptatie is wenselijk. Ik denk dat het Jacques nu wel duidelijk is welke kinderen, en welke ouders wij bedoelen met niet aangepast gedrag in een restaurant. En waar wij , als "normale" gasten, ons aan kunnen ergeren. Ergenissen heb je hier ook in gradaties, Het kan er mee door ! dit is wat vervelender ! En dit is niet meer acceptabel! Dat laatste ben ik in Tsjechie eigenlijk meer heel zelden tegengekomen. En inderdaad, als het voorkomt, zijn het eigenlijk meer de onaangepaste Nederlandse ouders. Bij Tsjechen kan ik mij niet heugen dat zoiets bij ons is opgevallen. |
|
|
|
|