|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#42 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Beste Macek en Marcel,
Misschien hadden we dat geen kinderen moeten krijgen een paar generaties eerder moeten doen Hoewel......... volgens mij was er een man in Duitsland vorige eeuw die dat bij bepaalde bevolkingsgroepen probeerde, en dat was ook niet zo'n succes. Al lezende zie ik wel een gat in de markt voor alle mensen die in Tsjechie een eigen zaak willen beginnen. Een kinderopvang voor lastige kinderen waarvan de ouders eens rustig uit eten willen. En mocht ik jullie nog eens in een Tsjechisch restaurant tegenkomen, dan hoop ik dat het niet mijn kinderen zijn die vervelen. Zijn ze het toch, voel je dan vrij om ons aan te spreken, dan vermanen wij de kinderen wel en drinken we vervolgens een biertje met Macek en iets anders met Marcel )wwet niet wat jij nou eigenlijk drinkt' Groeten, Alice K |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Pivonist
|
Lieve Alice, helaas bevestigen de uitzonderingen de regel, maar zoals ik ook schreef heb ik ouders gezien zoals boven beschreven die de kinderen laten tekenen of een spelletje laten doen. Ik verwacht niet dat kinderen als mummies cq paspoppen aan de tafel zitten, dat kan je van kinderen niet verwachten. Maar het rondrennen, bléren en schreeuwen en vervolgens het restaurant terroriseren is voor mij onacceptabel. Ik raad deze familie aan is te gaan eten in Afganistan of in Bagdad, daar zijn ze gek op lawaai.
|
|
|
|
#50 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Hoi Macek,
We zijn het volgens mij allemaal wel eens, de een stelt het alleen iets harder dan de ander. groeten, Alice K |
|
|
|