Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Hoe was jouw vakantie in Tsjechië?
Wandeltrektocht in de Sumava

Wandeltrektocht in de Sumava

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 12-07-07, 09:16   #11
Esthertje
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
clara schreef:
Bericht bekijken
Je zei dat het reuzengebergte mooi maar erg toeristisch was. Hoe moet ik me dat voorstellen? Is het op de wandelroutes ook erg druk?
Nee joh volgens mij niet. Het is wel zo dat in de vakantietijd de campings en pensions vol zitten met vooral veel Nederlanders, deze kom je tegen op de weg, in de auto en bij de supermarkten. Tuurlijk zal je ook wel een paar toersiten tegenkomen op de wandelroutes, maar ik heb nog nooit gehoord dat het erg druk is op deze routes. Lekker komen genieten zou ik zeggen!
Oud 12-07-07, 15:37   #12
Maria
Super Lid

Maria's avatar

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr doet wonderen.
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-07-07, 15:54   #13
clara
Nieuw Lid

clara's avatar

Nationaliteit:
reuzengebergte

oke Esthertje, want ik vind contacten tijdens de vakantie erg leuk, maar met tientallen tegelijk het bos in vind ik niks
en grommen (Maria), tsja, misschien moet ik dat aan de honden overlaten :~#
clara is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-07-07, 19:08   #14
coosnaampje
Actief Lid

coosnaampje's avatar

Nationaliteit:
even voorstellen

wij zijn inderdaad nog geen grote getallen toerisme tegen gekomen op onze wandelingen
Of je moet naar de toeristische plaatsen [grote skiegebieden gaan ]daar kan je wat toerisme tegenkomen.wat wel gezelligheid kan brengen
Maar in de dorpjes in en om de drukkere gebieden is het nog volop genieten van al het moois en de natuur
coosnaampje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-07-07, 20:48   #15
Yohe
Volwaardig Lid

Yohe's avatar

Nationaliteit:
Ik bedoelde met toeristisch Spinderleruv Mlyn. Dit heeft geen leuk dorpsplein of zo maar bestaat volgens mij bijna uitsluitend uit hotels! Op de wandelroutes kom je bijna niemand tegen hoor! Toen wij er waren trad de Elbe buiten zijn oevers, een imposant gezicht! (ik heb er foto's van geplaatst in de fotogalerij alleen zijn ze er in omgekeerde volgorde in terecht gekomen)
Oud 14-07-07, 07:55   #16
A3vW
Volwaardig Lid

A3vW's avatar

Nationaliteit:
Ook onze ervaring is dat de Tsjechen de kat uit de boom kijken. Ze zijn ook zoals evenzoveel Nederlanders bang om een andere taal te spreken ze denken vaak dat ze dan niet verstaanbaar zijn. Als het nodig is zijn ze wel erg behulpzaam, zoals laatst na een ongeluk van 2 collega,s. Petje af voor de mensen die ze opgevangen hebben tot wij ze opgehaald hebben. Maar leer ze beter kennen en je hebt er goede vrienden aan.

Groeten A3.
A3vW is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed