![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Benthe, gecondoleerd met dit grote verlies. Als je moeder overlijd is dit een extra groot verlies, je bent een steun en toeverlaat kwijt die je, op al je leeftijden tot steun was , en onvoorwaardelijk van je hield, vanaf je kindertijd en tot wat je nu bent...
Ik wens je veel sterkte de komende tijd. En geniet maar lekker in Tsjechië van je vakantie!!! PS, heb je er eens aangedacht om ook op de forummeeting te komen op 10 November ? Dan kun je de meeste mensen die gereageerd hebben op jouw bericht zien en spreken tijdens het gezellig samen zijn. BBQ en gezelligheid!!!! Groet Doni ![]()
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
Benthe, heel veel sterkte met het zware verlies.
Hilde |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je moeder.
Ik hoop echt dat je toch nog een fijne herfstvakantie hebt. Ik vond het idee van Kukel om een plant te planten op een mooie plek in Tsjechie een mooi idee. Frieda
|
|
|
|
#26 |
|
Volwaardig Lid
|
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst aan iedereen.
Ik hoop dat je toch nog een leuke vakantie gaat hebben in de herfst. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volwaardig Lid
|
Benthe, van ons ook van harte gecondoleerd en haal in de vakantie fijne herinneringen met elkaar op......
Jan en Akkelien |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Wat ontzettend veel steun krijgen we hier van jullie.
Zijn we heel blij mee. Ik vind het ook een mooi idee van die plant en denk dat ik het doe. De meeting op 10 november zal ook heel gezellig worden denk ik. Maar waar is die meeting? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
In Apeldoorn, kijk maar op de voorpagina, daar staat het uitgebreid!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lid
|
Benthe
Gecondoleerd zeg, tjemig, je moeder op zo'n jonge leeftijd te moeten missen. Ik moet er niet aan denken. Heel veel sterkte en ik wens je een mooie reis naar Tsjechie toe. groet, Margret
|