|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Beste Benthe,
Neem een plant en een schepje mee. En op de plek in Tsjechie waarvan jij denkt dat je moeder zich fijn zou voelen, plant je de plant. Mam, voor jouw is dit mooie plekje. Sterkte togewenst door Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Benthe, heel veel sterkte zeker voor de komende tijd.
En inderdaad neem je moeder mee in gedachte en bezoek die dingen die ze zelf graag nog eens had willen zien. Ook voor de rest van de familie heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Ook ik wil je condoleren met dit verlies Benthe, ik hoop dat jullie ondanks alles een fijne tijd in Tsjchië zullen hebben.
Wat een rare camping is Lisci Farma toch dat ze daar geen begrip voor kunnen opbrengen!! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Gecondoleerd met het verlies van je moeder Benthe. 66, dat is veel te jong! Mijn moeder wordt deze week 70 en ik moet er niet aan denken haar te verliezen, hoe oud ze ook mag worden. Ik wens je een fijne vakantie in Tsjechië toe.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
Benthe, heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Jammer dat het nog een paar weken duurt vóór het herfstvakantie is. Ik wens je veel kracht, je moeder was natuurlijk nog veel te jong om al afscheid van te nemen.
groeten, Maria |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Benthe, gecondoleerd met dit verlies. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Legende
|
Citaat:
Verder is Hotel U Kata in Kutna Hora een aanrader van Keesi. Hij kan je er indien gewenst zeker meer over vertellen. ukata.cz
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
Benthe, gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies.
Wat betreft je verblijf in Kutna Hora heb ik 2 adresjes voor je. Het zijn hotels (2 **), maar veelal beter dan de pensions en niet duur. http://www.ukata.cz/ e-mail: hotel@ukata.cz 2 persoonskamer met ontbijt Czk 700,- per kamer http://kreta.kral.cz/index.php?pid=20 e-mail: kreta@kral.cz 2 persoonskamer met ontbijt Czk 1000,- per kamer We slapen er regelmatig en het is er goed toeven. (Mijn korfbalvriend Cor en ik zijn in U Kata van 17-22 oktober ![]() In U Kata zit er wel van 19-22 okt. een NL fanfarekorps)
|
|