![]() |
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi, allemaal.
Ik reageer nog maar even op het bericht van Marienne. Volgens mij hebben wij zelfs contact met elkaar gehad afgelopen week. We zijn afgelopen nacht weer thuisgekomen uit Tsjechie en het was echt goed vertoeven daar. Belachelijke prijzen en veel mooi's te zien. Er was echter 1 ding, wat we al een beetje wisten en dat was het gemis van de hoogtes in bijvoorbeeld Oostenrijk. We hebben in ieder geval weer wat geprobeerd en weten nu , dat we volgende keer weer de hoogtes gaan opzoeken. Verder was deze vakantie een beetje te vroeg beeindigd ivm. diarreeklachten van onze jongste zoon. Dus maar een paar dagen eerder naar huis, helaaas. Ik wil jullie bedanken voor jullie tips en misschien tot een volgende keer. Groeten van Gerrit. ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Wij gingen vorig jaar iedere dag eten bij Pension Karolina. Is vlakbij de rodelbaan. Lekker eten voor een goede prijs en vriendelijke bediening. Komen ook veel Tsjechen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
De vietnamese markten zijn er dagelijks, 7 dagen per week. Overal in Tsjechië overigens waar de vietnamezen hun markten hebben. Ik heb als stelregel dat ik heel laag begin met bieden, soms wel eens op 25% van wat er gevraagd wordt. Ze worden dan of niet meer geinterresseerd of beginnen met andere prijzen. Betaal gewoon wat jij vind dat je er voor ove rhebt en als ze teveel vragen loop dan weg. Komen ze achter je aan dan kan je zeker nog onderhandelen.
Bij het lipno meer zelf bij het kermisje staat ook een kleine markt. |
|
|
|