![]() |
|
|
#51 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
VIP Lid
|
Internet is niet helemaal goed gekomen. Op het terrein werkt het niet. Dus moet ik met mijn notebook naar het terras of naar het restaurant. Hm, niet echt prettig, maar vooruit.
Tot aan vandaag waren wij de enige gasten. In de namiddag is er een groep jongelui gearriveerd. Zij zijn verdeeld over een aantal huisjes. Met het weer is het helemaal goed gekomen: de zon schijnt al een paar dagen en het belooft alleen maar warmer te worden. Het is nu zaterdag 24 mei. Ik zit hier nu op het terras met zo’n groot glas pivo voor mijn neus. Ik word wel een beetje afgeleid door alle mensen om me heen. Vooral veel wandelaars. Er zijn gisteren 2 caravans bijgekomen. Maar ik verwacht dat deze morgen wel weer zullen vertrekken. Het blijft hier dus stil. Het is overigens net alsof je in een grote volière zit, zóveel (voor mij vreemde) vogels om ons heen. De teken zijn een ramp. Vanmorgen een hele bus Exil op de honden leeggespoten. Nu maar hopen dat het werkt. Door deze actie konden we vandaag niet weg. Als we honden en vogel in de caravan hadden achtergelaten zou de vogel dat waarschijnlijk niet hebben overleefd. Vanavond uit eten geweest in Luhacovice bij Restaurace Elektra. Bij alle restaurants waren de terrassen overvol, zo ook bij Elektra. We moesten dus binnen eten. De atmosfeer binnen was opvallend goed. Ook het eten was goed, geen plateservice, alles apart. Dit jaar betalen we, inclusief fooi, gemiddeld 500 kronen. Alleen op de camping in Jinolice waren we goedkoper uit. In de ‘hoofdstraat’ van Luhacovice staan voornamelijk zeer dure auto’s geparkeerd. Ook het wandelend publiek maakt een zeer welvarende indruk. Het meer wordt druk bevist. Regelmatig zien we dat er grote karpers worden gevangen! Dat is nog eens vissen! maandag 26 mei Eigenlijk zouden we vandaag verder trekken maar we hebben het hier zó naar ons zin, dus blijven we gewoon. Inmiddels hebben we al verscheidene prachtige routes gereden. De Exil werkt trouwens fantastisch. Inmiddels is het hier loeiheet en dan doe je in ons geval niet zoveel meer. We kunnen de dieren nu niet achterlaten in de caravan. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Actief Lid
|
Lieve Loura,
Wat een mazzel dat je Exil bij je had. Loeiheet is ook niet echt prettig om iets te ondernemen. Moet je maar een goeie caravan kopen met airco Groetjes Gerda
|
|
|
#56 |
|
Nieuw Lid
|
Pffff, nee écht heel vervelend om met een pivo op het terras te moeten zitten!
Die teken zijn wel naar.... brrr... dan toch maar liever mieren Hier wordt het vanaf morgen ook weer warm, tegen de dertig graden, kunnen we op een afstandje met je mee puffen zonder airco. Groetjes! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Super Lid
|
Voor airco moet je wel voldoende stroom hebben...
Trouwens, ik geloof nooit dat Loura zo'n energievreter wil hebben, Loura houdt van de natuur! |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dat is dan niet genoeg voor andere verbruikers in de caravan die op hetzelfde moment aanstaan, te denken aan :koffiezetten, koelkast, verlichting, al deze apparatuur moet uit gezet worden als men 4 Amp. krijgt op de camping. Alleen dan kan een airco van 900 Watt gebruikt worden. Laatst aangepast door doni; 28-05-08 om 00:43. Reden: Typo...oftewel een voutje |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Super Lid
|
Zo waren al onze buren eens niet erg blij met onze electrische bbq (special ter plaatse gekocht omdat niet met houtskool gebarbecued mocht worden). Na 4x proberen zijn we maar gestopt
. |
|
|
|