![]() |
|
|
#21 |
|
Volwaardig Lid
|
2 maanden genieten
Volgens mij heb jij hetzelfde levensmotto als ik ."elke dag is een geschenk benut hem wel want je krijgt hem niet terug " Weet niet wat je mogelijkheden zijn maar ga een s kijken in de Moravische karst er zijn hier een hoop dingen te doen ook als je slecht ter been bent . b.v. afdalen met een gondelbaan in de diepte en vervolgens een rondvaart door de ondergrondse rivier maken,een belevenis die je nooit vergeet!
.Heb destijds camping relaxa als uitgangspunt benut,zit overal vlakbij.Veel levensvreugde toegewenst,Joep |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Ha, ha..
Hoe vertoef je als computer verslaafde twee maanden op reis? Nou dat hoef je Loura niet meer te vertellen!
Maar om nou een tent haring blessure te krijgen om nog meer te kunnen te typen vind ik wel wat ver gaan .Hoop dat de ontsteking mee valt en als je terug komt moeten we het toch eens over een website of een blog hebben!!! Desnoods maak ik er één voor je aan hoef je hem alleen maar te vullen met je gedichten, foto's, verhalen en tekeningen. Nou " " er nog maar lekker op los ga ik zo nog ff bubbelen Liefs met knuffels, Lydia |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum Freak
|
Loura, wat maak je er weer iets leuks van zeg
zo kunnen we allemaal meegenieten van jullie prachtige vakantie Nog heel veel plezier ![]()
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Lieve Loura,
Net je verhaal bijgelezen en het was zoals altijd weer reuze goed. Wat een prachtige verhalen en gedichten. Ook de foto's zijn schitterend. Heb je mijn mail al ontvange? Ik hoop het wel. Liefs Gerda
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Groeten terug en nog heel veel plezier!!
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Legende
|
Citaat:
ubytovaniskoly.beskydy.cz
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
Lieve Loura,
Zijn dat hele dikke kevers die je op de trap ziet bij het kerkje???? Ben je weer een beetje op de been?? Hoor wel weer hoe het verder gaat. Groetjes uit Coevorden
|