Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Hoe was jouw vakantie in Tsjechië?
Onze vakantie in Dolni Lanov

Onze vakantie in Dolni Lanov

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 03-09-07, 12:49   #21
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Doniati, hartstikke leuk verslag, alleen die namen, ik lag me gek
Zo is Doni je man en Ries de hond en dan is Doni de hond en bedenk ik me is Ries nou de man, nee dan staat Ries ook te blaffen
Ik weet wel hoe het zit maar het is wat verwarrend, maar je verslag zeker niet hoor, dat is hartstikke leuk, ik ben benieuwd naar het vervolg.
Oud 03-09-07, 13:43   #22
Actief Lid

doniati's avatar

Nationaliteit:
Esther ik zal je uit de droom helpen. Mijn naam is Gerda (schuilnaam doniati) mijn man heet Dick (schuilnaam Doni) onze Ries heet Doni en de westy heet Misty. Alles duidelijk hoop ik
Oud 03-09-07, 16:07   #23
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Het was me al duidelijk, het is alleen verwarrend je verslag te lezen en dat je man (Doni) op het forum in het verhaal ineens de hond (Doni) geworden is. Waarom noem jij je dan geen Misty ipv Doniati
Oud 09-09-07, 22:44   #24
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
nou die pizzapunten waren in februari nog prima hoor !!!!!
maar ben wel benieuwd naar het verloop van het verhaal
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-09-07, 23:29   #25
Actief Lid

doniati's avatar

Nationaliteit:
Deel 4 ??

Dinsdag 31 juli 2007 zijn we naar Harachov gereden. Een mooie stad maar wel erg toeristisch. We zijn op een terrasje gaan zitten en hebben uitzicht op 3 springschansen. Er zijn heel veel Nederlanders en Duitsers. In Harachov nog naar het glasmuseum geweest. We mogen daar geen foto's maken maar daar stoort Dick zich niet aan.
Op het terras hebben ze de kachel aangedaan om dat het toch een beetje fris begint te worden. Dick heeft voor de tweede keer knoflooksoep genomen en dat is hem weer slecht bekomen. Weer klonten kaas erin. Dus de soep maar laten staan. Daarna heeft hij een biefstuk genomen en ik een lekkere hamburger met patat. Ook nog een leuke foto van Doni gemaakt. Terug heb ik gereden omdat Dick bij het eten een pivo gedronken had. Een slingerende weg met afgrond aan de zijkant. Af en toe heb ik best de bibbers. Ben daar niet zo'n held in.
Rond 21.00 uur ben ik op de camping nog even naar het toilet geweest. Nou op de binnenplaats was dikke trammelant. Een jongen die met zijn ouders op de camping staat heeft de vrienden van Jorik uitgedaagd om pepperspray in zijn gezicht te spuiten. De jongens willen dat niet maar na veel aandringen doen ze het toch. De jongen was er slecht aan toe. Zijn hele gezicht was rood en zijn ogen branden in zijn kop. Ze hebben gespoten vanaf ongeveer 10 centimeter vanaf zijn gezicht. De jongen staat met een sproeier met koud water in zijn gezicht te sproeien. Reken maar dat hij pijn heeft.
De moeder van de jongen was zo kwaad dat zij zijn spullen gepakt heeft en bij de ingang van de camping neergezet heeft. Hij moest het maar even uitzoeken als hij zo dom is om zoiets te vragen. Het bleek namelijk dat hij thuis wel vaker van zulks soort geintje aan de hand haalde en zijn moeder baalde ervan. Het blijkt dat een volwassen vent alles heeft zitten filmen. Jan heeft tegen hem gezegd dat hij die film moet wissen. Zoiets kan toch niet. Akkelien heeft Jorik en zijn vrienden bij zich geroepen en hun flink op hun donder gegeven. Ze was echt piskwaad. Later bleek dat de jongen van mijn moeder toch wel in de caravan mocht slapen.

Woensdag 1 augustus 2007 willen eens lekker uitslapen maar daar komt niets van in. Bij de tent naast ons waar Jose, Sten en hun kinderen slapen zijn 21 jaar bij elkaar en 17 jaar getrouwd. De kinderen versieren de tent met ballon en hebben dikke pret. Ook de honden hebben veel lol van de ballonnen. Steeds wordt er één gepikt en kapot gebeten. Lachen natuurlijk. Dick heeft vandaag in één dag een boek uitgelezen en wij hebben geluierd. De honden zijn wel in de Labe geweest.

Donderdag 2 augustus 2007 daar is hij dan de rood koperen ploert. Heerlijk zonnen en zorgen dat we een beetje een kleutje krijgen zodat iedereen thuis jaloers is. Ook nog even gebeld naar ons buurmeisje dat vandaag 7 jaar geworden is. Vindt zij natuurlijk grandioos dat wij uit Tjechië bellen.
Wij hebben in het dorp gegeten en hebben de honden meegenomen. Lekker buiten op het terras gegeten. De honden gedragen zich prima. Liggen rustig bij ons. Iedereen spreekt erover dat ze zo goed opgevoegd zijn. Nou dat is niet altijd het geval hoor !
Ik heb lekker rostbraten gegeven en Dick soep (geen knofloopsoep) en een hamlap met kaas erin. En natuurlijk lekker ijs toe.

Vrijdag 3 augustus 2007 naar Arspach. Wat een schitterende rotsen en hebben daar een heerlijke wandeling gemaakt met de honden. Doni is van de grote ijzeren trap naar beneden gelopen en Misty heb ik gedragen. Ze heeft last van hoogtevrees en dan ook nog een hoge trap af is te veel voor haar. Ik zal nog foto's daarvan toevoegen. Eindelijk heb ik voor Dick gekook en wel paella (van de Lidl). Ik lust dat niet en heb lekker brood gegeten. Vannacht om 12.01 uur nog een msm-je gestuurd naar Paula (dochter van Dick) die nu jarig is. Ze wordt 30 en vindt het jammer dat haar vader er niet bij is.
Oud 09-09-07, 23:50   #26
VIP Lid

Keesi's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
doniati schreef:
Bericht bekijken
We zijn op een terrasje gaan zitten en hebben uitzicht op 3 springschansen.
Deze springschansen, Doniati?
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg DSCF1868.JPG (62,7 KB, 13x bekeken)
Oud 10-09-07, 00:16   #27
Actief Lid

doniati's avatar

Nationaliteit:
jazeker deze hebben we gezien van het terras
Oud 13-09-07, 18:41   #28
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ja, bij Jan, Akkelien en Jorik is het genieten geblazen.
In de zomer, maar ook beslist in de winter.
Wij weten er alles van!
albert smit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-09-07, 20:09   #29
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Vertel maar dan, Albert! Laat maar horen...
Oud 18-09-07, 00:17   #30
Actief Lid

Jos van Zetten's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
albert smit schreef:
Bericht bekijken
Ja, bij Jan, Akkelien en Jorik is het genieten geblazen.
In de zomer, maar ook beslist in de winter.
Maait Jan in de winter ook het gras?

Wij hebben ons weer prima vermaakt.

Enne Donati, komt er nog een vervolg op het verhaal.......het is namelijk leuk om te lezen.

Jos

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed