![]() |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
Hoi Mayca,
Ik heb net even een uurtje uitgetrokken om je verhaal van voor naar achter te lezen. Wat een geweldige vakantie heb je gehad. En nog langer dan je thuis had gepland. Ik heb echt zitten genieten en helemaal mee zitten leven. Zoveel herkenning...... Mooi verteld, bedankt. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Forum Freak
|
Ja, ik heb een geweldige vakantie gehad. Ben natuurlijk alweer aan het werk, maar ik ben nog steeds in andere sferen. Heerlijk gewoon
. Ik vind het fijn dat je het verslag mooi vond. Het blijft toch mijn beleving en die kan voor andere heel anders zijn. Ik heb het verslag uitgeprint voor mijn ouders en schoonmoeder. Die genieten met ons mee. Dat is heel leuk om te horen.
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Gorrit, wat leuk dat je mijn foto's hebt bekeken. Ik zag ze pas goed voor het eerst op de computer. Ik vind ze ook mooi (zei ze in alle bescheidenheid)
![]() Ik heb er nog veel meer, maar moet ze wel even een beetje uitzoeken
|
|
|
#44 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Wat heb je het verhaal ontzettend leuk geschreven. Het leest heerlijk. Mn kids waren aan het spelen en ik heb het heerlijk rustig zittten lezen. Echt heel leuk. Ik zag bepaalde dingen gewoon voor me. Ik ga zo ff de foto's die erop staan bekijken en hoop dat je er nog meer op plaatst.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Forum Freak
|
Ik heb nu pas de gelegenheid gehad je verslag te lezen omdat we zelf weg waren maar ik zat gelijk in Tsjechië!!
Prachtig geschreven zeg, ik heb genoten!! ![]()
|
|
|
#48 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
. Wat heb ik genoten!! Ben al lang weer aan het werk, maar sudder nog steeds een beetje na!Dat gaat nog lang duren.
|
|
|
|
#49 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#50 |
|
Actief Lid
|
Ja,dat nasudderen herken ik wel.
De vele indrukken die je opdoet kan je niet zo maar even verwerken. vooral Praag en m.n. de karelsbrug als je daar loopt,(op heel veel plekken,hoor)dat blijft genieten. ![]()
|
|