![]() |
|
|
#72 | |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Forum Freak
|
Hoi, ik was niet boos hoor, was maar een grapje. Ik heb ook een digitale camera en dan blijf ik dus foto's maken en er mag er geen eentje af. Ik laat ze niet allemaal ontwikkelen.......maar wel heel veel
![]()
|
|
|
#74 |
|
Forum Freak
|
Ik ben net weer terug van een 4 daags werkbezoek aan Pelhrimov, onze zusterstad.
We waren met een groepje van 11 mensen en heb daar ook verschillende vrienden ontmoet en die zet je dan ook op de foto. Uiteraard hebben we ook een heleboel interessante dingen gezien. En voordat je het weet heb je dus alweer 600 foto's gemaakt. Ik weet echter wel hoe je foto's moet maken met mijn nieuwe camera, maar (nog) niet hoe ik ze moet verwijderen van mijn camera. En dat was dus een probleem, want ik maakte op Schiphol gewoon onbewust een foto van een medereiziger die gefouilleerd werd door de douane. Stapt daar gelijk een marechaussee op me af. Hij wilde de foto zien en nog eens zien en vroeg me dus of ik deze foto wilde verwijderen. Natuurlijk wilde ik dat best, maar ik wist echter niet hoe dat moest. Ik zag alleen dat ik het hele kaartje kon wissen, maar dat hoefde ik gelukkig niet te doen van hem Maar voor een volgende trip zal ik eerst maar eens het boekje goed ![]() |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Forum Freak
|
Jeetje, wat een verhaal
Het zal je toch gebeuren dat je alle foto's kwijt zou zijn. Ik heb het wissen van mijn kinderen geleerd, die zijn toch veel handiger in die dingen. Maar eigenlijk wil ik nooit iets wissen, ik wil alle foto's eerst goed zien. Morgen kan ik mijn foto's ophalen en ben zo nieuwsgierig. Kan haast niet wachten.Wat fijn dat je het zo lekker hebt gehad, heerlijk dat je er zo lekker tussenuit kan, zomaar een paar dagen Tsjechië. Ik ga toch proberen om manlief om te praten om in de meivakantie naar Tsjechië te gaan. ![]()
|
|
|
#76 |
|
Forum Freak
|
Mayca, eerst komt de herfstvakantie, dan is het hier ook heeeeeeeeel mooi!
|
|
|
|
#78 |
|
Forum Freak
|
Maar ik zei ook 'eerst' komt de herfstvakantie ...
En de kleuren beginnen al te veranderen en dan zo s'middags de zon er bij, prachtig
|
|
|
|
#79 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#80 |
|
Actief Lid
|
Ja en dan de wintermaanden heeft ook zijn charmes.
Maar zit er dit jaar niet in of ik moet de kids overhalen naar tsjechie te gaan i.p.v.oostenrijk.
|