![]() |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk. En ik blijf mijn dromen houden.
En het stoort me niet Corrie. Ik ben zelf wat dat betreft ook niet onschuldig. ![]() |
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
Onderweg hebben we genoten van het landschap. En onze conclusie getrokken dat we het hier best naar onze zin zouden hebben.
Verder waren we vol van alle indrukken. En er kwamen naast een aantal antwoorden die we hadden gekregen, steeds meer vragen. Hoe onderhouden we een groter stuk land? Zijn de buurtbewoners bereid (tegen vergoeding) ons bij te staan?, Hoe vaak gaan de meiden mee en hoe lang nog,kortom hoe groot willen we nu eigenlijk? Hebben we al wel genoeg gezien? Etc,etc.etc. Bij terugkomst in het pension waren de voorbereidingen voor de meeting al afgerond. De binnenplaats was onkruidvrij. Maar ondanks dat iedereen vol was van de meeting, was ook iedereen erg belangstellend hoe het allemaal was verlopen. Dus dat werd foto`s kijken, en alles nogmaals de revue laten passeren. Onze eerste keus,voor de bezichtiging ,Pertoltice, viel af. P1010997vakmanschap vereist.jpg Een maatje te moeilijk. Onze eerste bezichtiging van die dag viel ook af. P1010904`houten slaapkamer`.jpg Niet echt `de klik`. En ons droomhuis P1020068voorzijde.jpg stond op een voor ons verkeerde plaats. Inmiddels denken we aan dit huis, waar we als foto niets mee hadden, met weemoed terug http://www.giantrealestate.nl/index.php?show=WBB402 Deze zijn het dus in ieder geval niet. En er blijft dus een kanshebber over. De voor jullie (nog) onbekende .Hij lijkt soms een maatje te groot. maar dat heeft natuurlijk ook vele voordelen. (wordt vervolgd Laatst aangepast door hilde_kees; 25-05-07 om 19:28. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Super Lid
|
Ik heb even doorgelink naar die site, maar een maatje te groot?
Vind het op de foto's wel meevallen. Veel kluswerk wellicht, maar een leuk huis qua model. ![]() |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Super Lid
|
Ik vind het ook wel iets hebben, moet ik zeggen.
En de regio zou wel iets voor ons zijn, Mmmmmmmm,eens even over denken. ![]()
|
|
|
|
#55 |
|
Super Lid
|
Denk je dat Hilde nu met
gaat gooien naar jou?![]() |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Super Lid
|
Nee dat verwacht ik niet, maar je weet maar nooit, natuurlijk.
|
|
|
|
#57 |
|
VIP Lid
|
Het huis in Habertice is zeker geen maatje te groot. Maar hier waren we erg enthousiast over. Alleen de locatie was voor ons minder geschikt.
maatje te groot ging over huis x , de voor jullie (nog)onbekende . Dus ik ga zeker niet gooien. Hilde |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Super Lid
|
Ohh sorry Hilde,
maar als ik jouw post nog eens terug lees, dan lijkt het nog steeds of de link verwijst naar de onderste zinnen en de zinnen boven de link naar de foto's erboven. Maar geeft niet, ga vooral door met schrijven en jullie droomhuis...., die vinden jullie wel.![]() |
|
|
|
|
|
#59 |
|
VIP Lid
|
Ik heb er een kleine verandering in aangebracht. Hopelijk is het nu duidelijker.
Hilde |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Super Lid
|
Ja, ik ben en blijf blond hé
, maar ook voor mij is het nu duidelijk Hilde.![]() |