![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Reeg gecondoleerd en sterkte toegewenst.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Na zo'n leuke week is het onvoorstelbaar dat jullie vakantie op deze manier zou eindigen. Ik wens jullie sterkte!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
Bedankt voor al jullie hartverwarmende reactie's!
Wat is dit toch een geweldig forum. Voorwat betreft de vakantie in Tsjechie; de plannen voor volgend jaar borrelen alweer op, gezellig met enkele familieleden. Groeten Reeg |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Reeg, heel veel sterkte met het verlies van jullie schoonvader en vader.
Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten in Tsjechië, maar zo'n einde wens ik niemand toe. Ik hoop dat jullie nog veel zullen genieten van Tsjechië.
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
gecondoleerd!
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Beetje laat, van Char.... Maar bij deze, alsnog gecondoleerd.
Char. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
wat een vervelend einde van een een mooie vakantie, heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader.
Wel goed om te horen dat er toch al weer wat plannen zijn voor een volgende vakantie. Waar kun je beter tot jezelf komen dan in tsjechie? NOg een klein vraagje: dat restaurant Lesny Dum waar precies vind ik dat in Janske Lazne? Wie weet een idee voor ons in de mei vakantie. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
Hoi Miranda,
Restaurant Lesny Dum vind je aan de rechterkant als je Janske Lazne binnenrijdt vanaf Svoboda. Aan de voorkant van het oefenweitje, waar ook de skischool en de liftkaartverkoop is. Hierbij de link van hun website: http://www.lesnidum.cz/en/index.htm Groeten Reeg |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
thanx reeg,
ik neem het adres de volgende keer mee als we naar Tsjechie gaan. Wie weet gaan we hem zelf uit proberen. Nog een tip wat je er gegeten MOET hebben?? (een leuke aanvulling voor mijn restaurantjes op mijn eigen website) ![]() |
|
|
|