Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Hoe was jouw vakantie in Tsjechië?
Ervaringen...

Ervaringen...

Gesloten onderwerp

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 11-02-08, 15:59   #31
Volwaardig Lid

newbee's avatar

Nationaliteit:
dus het valt allemaal wel mee als we maar opletten wat en waar we wat kopen(boodschappen) en attrakties vallen ook wel mee dus.
We gaan zeker weten naar tsjechie deze zomer.

Groetjes Gerard en Erna
newbee is offline  
Oud 11-02-08, 16:01   #32
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Vanmiddag boodschappen gedaan. Kilo soeppakketvlees Kc 9,9. Zitten wel wat botjes tussen natuurlijk.
jan nijdam is offline  
Oud 11-02-08, 16:42   #33
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Jan, jullie camping is inderdaad niet duur! 550 kronen is ongeveer 22 euro p.n., met 2 volw. en 4 kinderen, incl stroom en douches!!..
En dan mogen ze nog gratis gras maaien ook, voor dat geld!!!...

Char.

Oud 12-02-08, 23:38   #34
Geroyeerd Lid

Als wij in Tsjechië zijn, kopen wij onze boodschappen bij de lokale 'kleine' detailhandel. Zowel import als lokale producten. En vinden nog steeds Tsjechië een goedkoop land.

Oké ook al eens specifiek materiaal gekocht voor het reddingwerk met de honden en dat is duur of gelijkwaardig aan de prijzen hier in Nederland.

Verblijfskosten en atrakties zijn nog immer zeer voordelig. Want in welk restaurant kan je hier nog voor € 20 eten en drinken met twee? In Tsjechië kun je hiervan met een beetje geluk twee dagen uit eten. Dus??????
Anke& is offline  
Oud 13-02-08, 17:58   #35
Super Lid

Maria's avatar

Ik vind Tsjechie ook nog steeds goedkoop (laatste bezoek februari 2007). Kan begin maart een update geven of ik deze mening blijf houden .
Maria is offline  
Oud 01-03-08, 18:47   #36
Lid

berlyn's avatar

Nationaliteit:
Natuurlijk is Tsjechie nog steeds goedkoop in vergelijking met andere vakantielanden.Wij aten van de week een schnitzel[kip -en varkens] met frits en slagarnituur voor 95 kronen in een leuk pension[ die prijzen zijn ongeveer gelijk in ieder pension of hospoda].de rodelbaan[nieuw en spectaculair] in pecpodsnezkou 70 kronen per keer. de dierentuin in Dvur kralove is groot en is zeker goedkoop.Bowlen in Svoboda nad upou 220 kronen per uur. Met het treintje van svoboda nad upou naar Trutnov 24 kronen en mijn zoontje van 5 gratis.En boodschappen doen wij in de potraviny die vaak goedkoper zijn dan de grote supermarkten.
berlyn is offline  
Oud 02-03-08, 18:18   #37
VIP Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
de lidl is niet de goedkoopste supermarkt van tsjechie, misschien volgende keer een tsjechisch merk nemen scheelt waarschijnlijk ook alweer.
Oud 03-03-08, 14:19   #38
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij gaan elke dag uit eten als we in Tsjechië vakantie houden,ik wil namelijk niet koken in de vakantie dat doe ik het hele jaar al,wij inmiddels 4 volwassen betalen nooit meer als 30 euro per avond incl. drinken en nagerecht.Natuurlijk als je in Praag of andere toeristische steden komt is het eten veel duurder,maar ja Amsterdam is ook duurder dan Jipsingbourtange.En niet te vergeten de super vietnamese markten,ik vind het geweldig om er heen te gaan en onze tieners ook want waar vinden ze anders een Gstar broek voor 15 euro of puma's voor een koopje.Nee Tsjechië is voor ons het ideale vakantieland en ik vind alle kanten,noord,zuid,west of oost allemaal mooi om te zien,het lausitzgebirge in het noorden vinden wij prachtig,ook de moravische karst met zijn prachtige druipsteengrotten,de bohemen zijn ook overal mooi om te zien en de rust en natuur tegen de oost grens met Polen.Over 8 weken zijn we in het midden van Tsjechië en wedden dat het daar ook fantastisch mooi is?O,ja we huren een compleet ingerichte woning incl.7 fietsen voor 2 weken voor de prijs van 475 euro,volgens mij kun je hier zelfs de fietsen nog geen 2 weken voor huren.Spotgoedkoop vinden wij nog steeds Tsjechië.
janta is offline  
Oud 03-03-08, 14:46   #39
Volwaardig Lid

newbee's avatar

Nationaliteit:
Nou ik denk dat alles duurder is als in Jipsingbourtange want daar is toch echt niks te vinden

Geintje maar ik begrijp wat je bedoel Janta, maar waar gaan jullie heen dan over 8 weken en voor hoeveel personen is dat huis dan?

Groetjes Gerard en Erna
newbee is offline  
Oud 03-03-08, 14:47   #40
VIP Lid

Beruska's avatar

Citaat:
janta schreef:
Bericht bekijken
...want waar vinden ze anders een Gstar broek voor 15 euro of puma's voor een koopje.
Een nep-Gstar pbroek en nep-Puma wou je zeggen, toch.

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed