het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-09-06, 16:40   #71
VIP Lid

geen goed nieuws he jolanda ,maar nu weet je wat het is en kunnen ze hem helpen
dat ze hem maar ff daar houden,is niet leuk weet ik,maar dan moet hij zich koest houden
heel veel sterkte
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-06, 17:04   #72
Actief Lid

jol@nda's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Keesi schreef:
Hou hem onder de duim. Ik ken meer van die mensen, die meteen weer aan de slag willen (uit zeer eigen ervaring!) en dat is voor herstel niet de beste oplossing.
Sterkte.
Wanneer gaan ze er iets aan doen en wat?
Bart is een harde werker. Zijn werk komt op de eerste plaats. Hij is hydrauliekmonteur. Hij zou eigenlijk gisteren weer beginnen. Ik zag dat nog niet zo zitten omdat hij erg zwaar werk heeft en hij thuis dus echt helemaal niets anders deed dan de hele dag op de bank liggen. Dat is dus echt Bart niet.
Hij heeft gister en eergister al trombosespuiten gehad. Vanaf vanmiddag zijn ze begonnen met bloedverdunnende medicijnen. Ik begreep dat de rust en zijn lichaam zelf ervoor moeten zorgen dat de bloedstolsels oplossen icm de medicijnen. Het gevaar is ingedamd maar nog niet geweken.
jol@nda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-06, 18:44   #73
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Nou Jolan, tis dan toch een beetje hetgeen ik ook schetste. Laat m voorzichtig doen, als zo'n bloedprop losschiet dan ....

Gelukkig heeft ie bloedverdunners en is de kans 0 of nihil dat dit kan gebeuren. Maar hij moet wel ff stap op de plaats nemen.

Zeg maar tegen m dat ie anders met mij te maken krijgt en dat wil ie niet en voor jou en kids een
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-06, 20:01   #74
Volwaardig Lid

BeauNica's avatar

Nationaliteit:
Getver Jolanda, wat een verhaal. Ik moet zeggen dat er wat dejavu achtige gevoelens bij me naar boven komen inmiddels. In mei is namelijk mijn vader ook onwel geworden op de rit naar huis vanuit Tsjechie. Hij voelde zich niet lekker en viel in Duitsland bij een benzinepomp op de grond. Opgenomen in een ziekenhuis in Duitsland 400 km hievandaan. Bleek ook een (meervoudige) longembolie te zijn. Ook waarschijnlijk debet aan de lange autoritten die we er op na hielden, vanwege ons (toekomstige) huis. We zijn ons lam geschrokken. Toen besloten we al om niet meer zoveel achter elkaar te rijden zonder (uitgebreid) te stoppen.Omdat hij in Duitsland lag had ik behoefte aan meer informatie die m'n moeder me kon geven. Toen heb ik het hele internet afgespeurd naar info over longemboliën. Misschien ook een tip voor jou. Hoe meer ik las (ook ervaringsverhalen) hoe meer ik gerustgesteld werd. Het is een ernstige aandoening, maar als het eenmaal ontdekt is, en wordt behandeld dan kan je er volgens mij wel honderd mee worden. In ieder geval heel veel sterkte gewenst de komende tijd! (En bind 'm maar aan het bed vast als het nodig is hoor!)
BeauNica is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-06, 20:11   #75
Lid

Nationaliteit:
Jolanda is niet mooi wat jou mannetje heeft maar gelukkig is het goed te behandelen, jullie weten nu gelukkig wat er aan de hand is.Je mannetje moet maar rustig aan doen wat best moeilijk is, maar gezondheid gaat boven al!.Heel veel sterkte toegewenst, en een voorspoedig genezingsproces toegewenst. Kop op meid.
grz van ons.
Katootje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-06, 20:11   #76
Actief Lid

loek's avatar

Nationaliteit:
bah!

Jolanda,

Veel sterkte voor Bart en jou!

Loek en Ria
loek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-06, 21:54   #77
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Gossie Jolanda, dat is schrikken zeg!! Ik weet niet veel meer te zeggen dan heel veel sterkte voor jullie allemaal!! Al het andere is hier al heel vaak gezegd maar ook ik wil dat allemaal heel graag tegen je zeggen.

Jank af en toe maar even lekker uit, dat helpt!!!
Oud 07-09-06, 22:01   #78
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Jolanda ook van mij het allerbeste en niet overhaast te werk willen gaan. Laat de tijd zijn gang gaan en alles komt op zijn plooi. Zorg goed voor elkaar.
Oud 08-09-06, 00:58   #79
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
jeetje jolanda dat is schrikken maar gelukkig dat ze het nu weten ,en uit ervaring met mijn mannetje ,zorg dat hij zich rustig houd geef hem desnoods een( narcose klap) zodat hij moet rusten . raar maar waar hoor ik bedoelde die klap niet letterlijk hoor haha maar ik wens jullie wel veel sterkte moby
mobydicky is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-09-06, 07:20   #80
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
die klap is nu juist niet goed mobydicky.
gewoon leren zich gedeist te houden, ff doorbijten, maar hij kan het vast leren. wellicht leert hij dan ook meteen dat er meer in het leven is dan werken, werken en werken. je eigen gezondheid én je familie én vrienden zijn stukken belangrijker dan werk.
en dan krijg je een stukken leuker leven volgens mij.

Onderwerp-opties

Berichtregels