|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Legende
|
ik zou Bart dus met de volgende vakantie gewoon in het bos aan een boompje vastbinden en dumpen ...
![]()
|
|
|
|
#13 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Ik vind het een sneu maar wel mooi opgeschreven verhaal Jol@nda. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Ah Jolanda, wat verschrikkelijk naar voor jullie!!! Zit ik daar gisteren gezellig mijn verjaardag te vieren, ren jij je verloren op en neer naar dat ziekenhuis!!!
Gelukkig is hij alweer aan het opknappen. Weten jullie al wat het is geweest dat die longontsteking heeft veroorzaakt?? Heel veel sterkte ook voor je man, en nu TWEE weken Tsjechië eisen als genoegdoening hoor!!! ![]()
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
zoals corrie al zei 2 weken voor een betere vakantie zonder ziekenhuis bezoek lijkt me redelijk toch?maar dan wel ff het mooiere weer afwachten want zoals ik gelezen heb is het alleen maar regen daar
en daar word je niet vrolijk van zoiets maar dan 25-30 graden ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Bart is inmiddels thuis. Het gaat goed met hem. Hij heeft nog wel pijn maar die is te hebben. Hij moet nu veel rusten, dat doet hij vanzelf wel want hij is al moe als hij naar de koffiepot kijkt zei hij. Hij moet nu een kuur medicijnen van 10 dagen afmaken en heeft een vervolg afspraak gekregen voor 1 september bij de longarts. Dan pas krijgen we te horen wat de longontsteking heeft veroorzaakt en of het legionella is zoals ze denken.
Hij is in ieder geval thuis en het gaat nu alleen maar elke dag beter. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Welkom thuis voor Bart en voor Jol@nda een schone taak de verdere verpleging op zich te nemen... ![]() |
|
|
|
|