|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#132 |
|
Actief Lid
|
Dat is het ook zeker, Freddy. Lekker een beetje keuvelen over Tsjechië en stiekem een beetje dromen en aftellen wanneer we weer die kant op mogen.
|
|
|
#133 |
|
Super Lid
|
Mayca bedankt meis,
En voor mijn gevoel was Rens er hoor.
|
|
|
|
#134 |
|
VIP Lid
|
Ik heb net je laatste dagen gelezen Mayca, je hebt een heerlijke week gehad zo te lezen! Een week is kort, maar toch kun je zoveel zien en beleven in één week. Op naar de volgende!
![]() |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Volwaardig Lid
|
ook ik pink altijd een traantje weg
want ik laat daar heel veel bijzonders achter.albert esther lukas en mijn kanjer krystof zelfs nu ik dit schrijf komt er een traan maar we mogen ons gelukkig prijzen want we gaan er zondag weer naar toe met margret haar anton en haar kanjers en als ik weer terug ga nemen we die weer mee en genieten hier dan dubbel van ze moby |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Forum Freak
|
Ik kan me voorstellen dat je een traantje wegpinkt Moby, jij laat heel veel moois achter.....Gelukkig neem je Margret met haar man en kinderen weer mee terug. En natuurlijk je herinneringen aan de heerlijke feestdagen in Tsjechië. Ga heel erg genieten en geef ze een knuffel van mij!
|
|
|
#138 |
|
Forum Freak
|
En dan ga ik heel verrast reageren ok
![]()
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Actief Lid
|
Ahoy ,Wat is het prachtig om te lezen dat een ander zo mooi kan verwoorden hoe gelukkig je kan zijn in de vakantie. Genietend van de rust en zalligheid in het sprookje Tsjechie.
![]() ![]() |
|
|
|