![]() |
|
|
#11 |
|
Lid
|
sanitair
Vooral in het zuiden op de weg naar Jindrichuv Hradec is het sanitair werkelijkwaar niet om aan te zien... overal poep en urine op en rond de wc-hokjes, met scheuren in de wc, en niet eens een wc-bril. Ook wasmachines, douches, etc. waren te slecht voor woorden...
Ik weet niet meer precies welke campings dat precies waren, omdat het alweer een jaar geleden is dat ik daar een keer voor de gein ben wezen kijken, maar het viel allemaal ontzettend tegen! De meeste campings daar in de regio stinken verschrikkelijk, ik was ze allemaal even af gelopen,maar de stank was niet te harden ik was binnen de kortste keren weer terug gegaan naar de camping waar we stonden. Op camping Netolice is het sanitair stukken beter, het ruikt er elke dag lekker fris en het wordt 2 tot 3 maal daags schoongemaakt door een schoonmaakster, de wc's zijn schoon, alleen is het wel jammer dat je de temperatuur van de douches daar niet kan regelen en er komt af en toe een hele hete,een hele koude, of een hele zachte straal water uit de douchekop wat je totaal niet verwacht Maar verder ontzettend tevreden over het sanitair van de camping want de wasmachines werken goed, de afwasruimten zijn schoon... maar ook daar is het water soms lauw Groetjes Robin |
|
|
|