Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Hoe was jouw vakantie in Tsjechië?
Camping Konopiste - let op je spullen!

Camping Konopiste - let op je spullen!

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 03-03-07, 21:03   #11
semabyt
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:
maak je geen zorgen grady, de laatste opmerking (van Froukje) over DIE camping is alleen maar positief! De rest van het -zoals je noemt gesneer- is een algemeene praat! De eerste klacht over de camping dateert van 2005 en in twee jaar (eigenlijk derde seizoen na de klacht) is hier veel veranderd! Trouwens, als met hier wil gaan veranderen gaat het ook bliksemssnel!!!

P

PS
mijn eerste ervaring met die camping is uit 1966, en inderdaad is er toen gestolen! Had m'n zus haar badpak maar niet buiten moeten laten hangen!
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-06-07, 20:15   #12
Kimmetje
Nieuw Lid

Kimmetje's avatar

Nationaliteit:
Dat er gestolen wordt, kan overal gebeuren in NL ook. Je moet er gewoon voor zorgen dat je van alle belangrijke papieren kopieen hebt en alles in de auto doet, naast het kampeermiddel.

gegroet
Kimmetje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-06-07, 19:26   #13
Carpenita
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hey,

Ik vind dat Kimmetje gelijk heeft. Het kan overal gebeuren. In de periode waar het eerste bericht over gaan was ik ook camperen in CZ, en daar was het continu op het radio dat iedereen goed op zijn spullen moest letten omdat het in dat zommer echt niet meer normaal was, hoe het aan toe ging. (ik heb het over het stelen, niet over hygiene, daar mag ik echt niet over klagen!)

Maar aan de andere kant .. toen we verhuisden - hier in Nederland, en ze kwamen nieuw koelkast brengen ... was ik ook ineens 50Euro armer, zonder dat ik er erg in had. Ja gewoon pech wat of wie je tegenkomt. Het wil echt niet zeggen dat ik geen " vakman" eer vertrouw hoor :-). Ga dan lekker op vakantie, en maak je eigen oordeel / ervaring :-)

Geniet ervan!

groetjes
Carpenita is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed