![]() |
|
|
#41 |
|
Lid
|
Geweldig verhaal! Ik zal er binnenkort ook eens eentje uitschrijven...:-) |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Actief Lid
|
Ja hoor!!!we gaan het weer proberen.
Ja mensen we gaan 28 april weer naar Lazne belohrad.
Dat was vorig jaar een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving. Er valt nog genoeg te zien daar.en we hopen uiteraard dat het beter gaat dan die laaste "rare vakantie". En bij leven en welzijn ga ik in augustus niet met dochter en aanhang maar met mijn zoon met vriendin en kleindochter naar Kameny privoz -20 km onder Praag. ben ik een bofkont of niet? ![]()
|
|
|
|
#44 |
|
Forum Freak
|
Wat goed dat jullie het weer gaan proberen Marecha! En nu gaat het goed, je bent zeker een bofkont!!
Ga je in april voor een week?
|
|
|
#45 |
|
Super Lid
|
met welke auto???
![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
vreemde vakantie - autoperikelen
Heeeeeeeeel herkenbaar - zie ook mijn verhaal over de herfstvakantie 2006....- gelukkig heeft dit je niet afgeschrikt.. lekker alvast verlangen naar je volgende bezoek....dat maakt het leven hier in Nederland weer wat dragelijker
Zonder gekheid...ik kan ook niet wachten tot we weer gaan...helaas duurt dat naar mijn smaak weer veeeeeeeeeel te lang.....:traan:
|
|
|
#47 | ||
|
Actief Lid
|
Citaat:
meestal gaan we in het voorjaar een weekje duitsland en de zomer een week tsjechie.alleen vorig jaar zijn we 2 keer naar tsjechie gegaan.maar dit jaar zit het met het oog op de onkosten van de auto een 2e week met mijn dochter er niet in. Daarom bof ik dat ik met mijn zoon mee ga. Citaat:
hij is voor aardig wat geld gemaakt en blijft het nu hopen we goed doen. Een andere kost ook aardig wat en dan weet je toch ook nooit wat je koopt. En mijn schoonzoon laat hem altijd voor een vakantie nog een extra grote beurt geven dus daar ligt het ook niet aan. Dat was dus achteraf weggegooid geld.
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dat zijn ook echt geen fijne ervaringen. En hoe vervelend we het toen ook vonden we hebben wel gezegd dat we nog geluk hadden als je soms ziet wat er langs de kant van de weg staat. En ja het is al die jaren met alle vakanties goed gegaan dan zit het erin dat het een keer niet goed gaat. het waren alleen zoveel rare dingen bij elkaar. wanneer gaan jullie dan weer?
|
|
|
|
|
#49 |
|
Actief Lid
|
Pas weer in het voorjaar...ik ben afhankelijk van mijn vakantiedagen, maar wellicht dat mijn partner iets eerder gaat; media februari om wat zaken te tekenen voor de nieuw te bouwen schuur...
|