het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 23-08-06, 20:39   #21
VIP Lid

niet te geloven,het zat jullie niet mee he al dat auto gedoe
jullie zijn ondanks alles rustig gebleven,denk ik zo,en genoten ook nog
kijk met spanning uit naar het vervolg
hoed af voor zulke rustige mensen
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-08-06, 21:07   #22

kukel's avatar

Nationaliteit:
Het is echt een feuilleton geworden!
Dank, ik geniet.
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-08-06, 21:22   #23
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
En we zijn bijlange nog niet terug thuis ! Laat maar komen het volgende bedrijf marecha. Ik geniet mee.
Oud 23-08-06, 23:35   #24
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
En zij zijn niet de enige!!!
Oud 24-08-06, 22:16   #25
Actief Lid

marecha's avatar

Nationaliteit:
een beetje rare vakantie deel 4

Nou ben ik nog vergeten te vertellen dat wij een mooie badkamer hadden met bad en douche. nu hebben wij de gewoonte dat de ene helft s'morgens gaat douchen en de andere s'avonds in verband met het warme water.Maar op donderdagavond wilden de kleinkids in bad.Zitten ze goed en wel in bad,zegt mijn schoonzoon(hij alweer)kijk nou naar het plafond,ik zie druppels.Lekte het bad!Mijn dochter naar boven,zegt tegen de kids,kom uit bad dat lekt.Nou, die keken hun moeder aan met een blik van,O JEE mama draait een beetje door.Zaterdag 11 augustus vroeg opgestaan om de reis naar Krasno te beginnen.Dat ging vrij voorspoedig tot halverwege wederom het lampje ging branden en de auto dezelfde snelheid bleef rijden,een beetje vergelijkbaar als met de cruise control.ik weet niet of ik het goed schrijf maar ik was vroeger blond.Wel donkerblond,maar toch.Nog bij een bezinestation gevraagd of zij het wisten, maar nee,die snapten het ook niet.Doorgereden naar het sleuteladres waar het zelfde gebeurde.Eenmaal in het huisje besloten we dat we toch maar moesten bellen met het verhuurbedrijf.Dat was europcar.De volgende morgen dus gebeld,was geen probleem in Praag zijn ze 24 open,ze gingen een monteur en die kwam naar ons toe met een nieuwe auto.We zijn even wat rond gaan lopen in het dorp,kwamen we nog bij een muzeum, een oude kolenmijn met treinengereedschap en alles wat daar bij hoort.Bleek dat die in 1991 pas gesloten was.Vonden we wel leuk dat even gezien te hebben.Terug maar weer naar het huisje.Nou lag ons huis aan een afslag die je niet zo snel zag.Had mijn schoonzoon het idee om een bord van papier te maken met daarop de naam van het bedrijf en het huisnummer.Hij zei dan ga ik op de kruising staan dan ziet hij me wel.Ik zeg,joh ad,als die gozer jou zo ziet staan gaat ie in een dubbele en rijdt tegen het muurtje.Of hij gaat op zijn rem staan en duikt er een tsjech in de kofferbak Maar hij stond daar maar en dat duurde maar.Weer bellen naar praag.Hadden die al tig keer geprobeerd mijn dochter te bellen,was ze niet bereikbaar!Uitgerekend die dag want de volgende dag was het weer goed.Maar goed,de jongen was onderweg maar zat bij karlovy vari in de FILE.Inmiddels was het al over 66 en stierven we van de honger,we hadden natuurlijk weer niks in huis..Je zou denken,stom ,ze moesten toch beter weten.Nee dus.MAAR...Om half 7 komt mijn dochter naar binnenen zegt,Ooo ma,we hadden bijna geen nieuwe auto.Die jongen komt aan ziet ad stopt net over de kruising komt er bij ons vandaan een auto en die knalt er bijna op.Het scheelde echt maar twee cm.Dat liep dus goed af.We zijn toen heeeel snel gaan eten in Horni slavkov Daar was een steakhouse en daar hebben we de hele week heerlijk gegeten.Ik kan jullie vast verklappen dat deze auto GEEN kuren had en ons netjes(via mijn schoonzoon natuurlijk)thuis heeft gebracht.Het is jammer dat ik de foto van mijn schoonzoon met dat bord hier niet opkrijg.Hij is te groot en ik ben niet technisch genoeg om dat goed te krijgen maar ik zet hem in mijn galerij.Waar we de rest van de week geweest zijn horen jullie nog.Voor nu de groeten,toedeloe!
Oud 24-08-06, 22:52   #26
Nieuw Lid

minus1971's avatar

Nationaliteit:
tis geweldig..
ben ebnieuwd naar de rest
kusss minusss
minus1971 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-08-06, 22:57   #27
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
wat een ongeloofelijk verhaal maar ook ik ben benieuwd naar de rest van de vakantie van jullie groetjes
mobydicky is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-08-06, 23:21   #28
VIP Lid

niet te filmen ik lig plat
wacht vol spanning op vervolg
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-08-06, 23:25   #29
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
allemachtig, je kan niet zeggen dat jullie vakantie saai is geweest zeg!!!!
Oud 25-08-06, 08:49   #30
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Zouden jullie volgend jaar niet beter op de fiets op vakantie gaan!

Onderwerp-opties

Berichtregels