![]() |
|
|
#41 |
|
Nieuw Lid
|
leuke verhalen vertel je over je vakantie
wij gaan over 5 weken naar tsjechie kan niet wachten groetjes mip Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 14-06-08 om 20:47. Reden: Tekst over hotel Frymburk verwijderd; staat in Accommodaties al een vraag over. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Super Lid
|
Dat mensen zoveel moeite nemen om hun vakantie op deze manier op het forum te zetten.
Petje af Noelle, leuk om te lezen! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Ik vind het zelf ook wel leuk om mijn vakantieervaringen te bewaren, en dus uit te schrijven.
Dus dan doe ik dat hier en deel het met jullie en als het klaar is verzamel ik ze en maak er 1 document voor mezelf van en gebruik daaruit dingen voor het fotoboek Maar bedankt voor je compliment Lina.
|
|
|
#45 |
|
Actief Lid
|
Het is inderdaad leuk je vakantie ervaringen op te schrijven. Je doet het erg leuk Noelle. Ik geniet elke keer weer van je verhalen.
Zo ben ik ook begonnen en is onze website uit ontstaan. Eenmaal begonnen kun je niet meer stoppen Wie weet een idee voor een volgende vakantie een kleine eigen website met foto verslagen. ![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
Is zeker een leuk idee alleen ben ik niet zo handig in het maken van websites.
Dit is dan net ff makkelijker. Zou me er eens in moeten verdiepen..... Maar bedankt, de rest volgt nog, nu ff druk met voetbal en spelletjes ![]()
|
|
|
#47 |
|
Actief Lid
|
Ik vind ook altijd knap hoe ze alles weer beschrijven, hun belevenissen Toppie
Ik ben /was bezig om ons verhaal voor mezelf in een blok op te schrijven.... hoe het tot stand is gekomen van begin tot einde , om een huis te kopen in cz, met alle goede en tegenslagen erbij Maar zoals ik al zei vind top dat ze dat kunnen, ik heb er nogal moeite mee om alles in goede regel op te schrijven :-( Veels succes allemaal en we lezen zekers weer mee ![]()
|
|
|
#48 |
|
Super Lid
|
mooi verhaal
|
|
|
|
#49 |
|
Geen stukje vlees te bekennen??
Geen idee wat voor een stukken het waren. na veel zoeken konden we aan het hele stuk een paar piepkleine stukjes vlees vinden, die echter overheerlijk smaakten. Ik denk dat het een borststuk was ofzo, zonder de filets. Je hebt gewoon een zak vol met kippennekkies gekocht. Geeft niet hoor, is mij ook een keer overkomen. Groet. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]()