het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 28-08-07, 20:10   #11
Actief Lid

doni's avatar

Nationaliteit:
Prachtig verhaal weer!! en MOOIE FOTO's!! zit daar copyright op??
Ik wil ze wel ff lenen van je voor ons fotoboek,geintje!!
Mooie stad, Trutnov prachtig marktplein en ook de Hypernova is leuk

Groet,Doni
Oud 29-08-07, 02:00   #12
Actief Lid

Jos van Zetten's avatar

Nationaliteit:
Leuk verslag Krulletje.
Veel dingen komen mij bekend voor...hoe zou dat nou komen?

Blijf schrijven, dan blijf ik lezen.

Jos
Oud 29-08-07, 07:42   #13
Actief Lid

Michel Nas's avatar

Nationaliteit:
Vakantie verhalen Dolni Lanov

Hoi Krulletje,

Tja, je hebt de hele vakantie leuk beschreven. We dachten na 4 jaar zo'n beetje alles gezien te hebben daar, hebben ze weer een nieuw Relaxa park gebouwd voor de kids. Tja, dan moeten we waarschijnlijk volgend jaar toch weer naar het Reuzengebergte. Overigens kan ik mij niet meer herinneren dat de lucht zo donker is geweest overdag. (foto's Trutnov)
Ach ja, het weer maakt niet uit, als ge maar leut hebt.

Het verbaast me overigens dat ik altijd veel vakantie verhalen lees van de bezoekers van Jan & Akkelien. Worden die bezoekers allemaal besmet met dit forum (ha ha)!

Mogelijk tot volgende jaar bij J & A. Overigens heb ik bij aankomst ook nog ff wat puntjes van het gras gemaaid. Jan had te veel om handen die dag want vrouwtje Akkelien was er een paar daagjes niet.
Oud 29-08-07, 11:04   #14
Volwaardig Lid

akkelien's avatar

Nationaliteit:
"vrouwtje" ?????? Directeur hoor!!!!

Laatst aangepast door akkelien; 29-08-07 om 11:05.
Reden: was iets vergeten
akkelien is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-08-07, 13:13   #15
Actief Lid

tsjechie's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
akkelien schreef:
Bericht bekijken
"vrouwtje" ?????? Directeur hoor!!!!
Het is toch de DIRECTRICE
tsjechie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-08-07, 13:15   #16
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Nee da's Doety al
Oud 29-08-07, 13:30   #17
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Leuk verslag Krul! En gezellig bij J & A, ons huisje is verkocht in Tsjechië, dus misschien maar eens een sleurhut kopen zodat we eens in Dolni Lanov op de camping kunnen staan.

(Ik hoop dat Gorrit dit niet leest, die heeft niet zoveel met caravans geloof ik)
Lina is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-08-07, 13:33   #18
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lina schreef:
Bericht bekijken
Leuk verslag Krul! En gezellig bij J & A, ons huisje is verkocht in Tsjechië, dus misschien maar eens een sleurhut kopen zodat we eens in Dolni Lanov op de camping kunnen staan.

(Ik hoop dat Gorrit dit niet leest, die heeft niet zoveel met caravans geloof ik)
Hebbie 'm al verkocht? Dat valt mee. Kom dan maar gezellig naar de camping, weet nog een leuke sleurhut van 5.80 m.
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-08-07, 13:49   #19
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Toen er een dagje kou en regen op het programma stond, onze campingdirectrice had dat altijd keurig op een briefje op het prikbord in de gang, was het de beurt van Mieke. En Mieke wou natuurlijk maar één ding: de dierentuin. Mijn oudste puber zucht en kreunt, alweeeer naar de dierentuin, maar één keer per jaar vinden wij best meevallen, dus op naar Dvur Kralove voor het jaarlijkse dierentuinbezoek. Vanwege de voorspelling van het minder goede weer, wat eigenlijk best meeviel, het regende niet eens, was het in de Zoo vrij rustig, ook wel eens leuk.
Entree betalen met een big smile, voor dat geld kom je in Emmen nog niet in je eentje binnen, en een grappig poepzakje voor de hond, en hup naar binnen. De weg kennen we zo langzamerhand wel. Leuk om te zien dat baby-tijger van vorig jaar al zo gegroeid was, tenminste de jonge tijger was toch baby van vorig jaar? Enfin, in ademloze bewondering gezeten voor alle wilde beesten, want mijn jongste twee staan net zo goed in zwijm voor een baby-tijger als voor een slang of vogel of spin of vogelspin. In de trein naar de safari, hartstikke leuk. De safari had echter zo'n lange wachtrij dat iedereen spontaan geen zin meer had in de safari, dus met de trein weer terug.
Mieke gedropt tussen de geiten en wij lekker op het terrasje ernaast met een... Pivo, geloof ik. De brokjes automaat levert nog leuke taferelen op, als die beesten eenmaal doorhebben dat er een kind loopt met een handvol brokjes. Dat was dus een wilde achtervolging, maar omdat het zo snel op was moest het nóg maar een keer.
En zo wandel je dan voldaan weer naar buiten, achterlangs, dus niet langs die kraam met lelijke nep-dieren. Wat is dit toch een leuke dierentuin... Niks oostblok-hokken, alles modern, en voor de dieren alle ruimte! Prachtig hoor.

De meiden ademloos voor een stel "dikke vissen".
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg Vakantie 2007 110.jpg (219,4 KB, 9x bekeken)
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-08-07, 13:50   #20
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lina schreef:
ons huisje is verkocht in Tsjechië, dus misschien maar eens een sleurhut kopen zodat we eens in Dolni Lanov op de camping kunnen staan.
Citaat:
Krulletje schreef:
Bericht bekijken
Hebbie 'm al verkocht? Dat valt mee. Kom dan maar gezellig naar de camping, weet nog een leuke sleurhut van 5.80 m.
Je hoor maar dat had je kunnen weten
Een sleurhut van 5.80?? in geen 580 jaar
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels