|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
18 dagen Tsjechie ,5300km en 1554 foto"s
Ahoy Fredy bedankt voor je bezoekje in ons pension we hebben inderdaad even lekker zitten beppen
Wat is het heerlijk om jouw vakantie te lezen, het is alsof we er zelf zijn geweest. We genieten er met volle teugen van hoe je alles op papier zet ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pivonist
|
Alweer schitterend Freddy, wanneer komt het boek uit?
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
|
Ongeloofelijk Freddy, ik doe het je niet na.
Maar heel erg mooi om te lezen wat je meegemaakt en gezien hebt, vele bezoeken aan plaatsjes ed die ook wij eens maakte, alleen deden wij er dan iets langer over. En de fotos, heel erg mooi. Bedankt.
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Hey Freddy,ik heb eindelijk de tijd gevonden om je reisverslag door te lezen
Het is weer prachtig en ik heb er heel erg van genoten,vanavond gaat Fons achter de pc We willen je bedanken voor je bezoek aan onze nederige sleurhut maar we hebben ons toch geamuzeerd en lekker gegeten he Tot de volgende keer |
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Moderator
|
Jiráskova Chata
Citaat:
Je kunt er overigens ook een lekker hapje eten genietend van het uitzicht. Bericht 24-08-07 om 13:53 aangepast door Pasqual. Reden: typefoutje |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Legende
|
Ik heb er lekkere palaèinky met twee koppen koffie genomen. Heerlijk....
|
|
|
#30 |
|
Forum Freak
|
Hoi Freddy, ik heb net de tijd gehad om je verslag te lezen, wat een heerlijk verslag. Sommige plekken en plaatsen heb ik inmiddels ook bezocht.
Dit jaar heb ik voor het eerst Straropramen gedronken, een heerlijk biertje, ik zie dat je de brouwerij hebt bezocht. Wat ik nog heel graag had willen doen, was naar Lidice gaan om een bezoek te brengen aan Lidice Memorial. Maar dat gaat zeker volgend jaar gebeuren. Ik heb dit jaar gemerkt dat ik niets meer ga bespreken, maar dat ik lekker rond ga rijden om zoveel mogelijk te zien. Bedankt voor het mee reizen.
|