|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Dit restaurant heeft verleden jaar een grote verbouwing gehad. Compleet gemoderniseerd en alles in Country-stijl. Het vlees wordt geroosterd op een vuur in de eetgelegenheid zelf. De bediening is er vriendelijk en de baas is aardig. Naast het restaurant is ook een pension-gedeelte. Met Fred hebben we op het terras gegeten. Helaas waren daar nogal wat vliegen. Hebben we even het spelletje gedaan wie de meeste vliegen in 1 klap kon doden. D.m.v. een bierviltje ben ik de glorieuze winnaar geworden. Vier vliegen in 1 klap!! Overigens , in het restaurant gedeelte was geen vlieg te bekennnen. Dit ter geruststelling. Voor de ge-interesseerde: www.sumavanet.cz/saloonbenovy en e-mail; countryklatovy@ceznam.cz. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Legende
|
Het wordt hoog tijd dat ik even reageer op al jullie reakties.
Elly, die van Arno dus.....heeft reeds de nodige info gekregen. Op vraag van Punk staan er namen bij de foto's in de "zomerimpressies". Voor Gorrit vermeld ik dat de reis zo'n 5087 km lang was en dat de wandelschoenen inderdaad ernstige sporen van slijtage vertonen. Tevens ben ik de straat doorgereden maar heb niet op het terras geweest en heb dan ook deze nieuwe realisatie niet bekeken. Esther en co mogen hun mondjes terug dichtdoen en Pepo mag zijn tranen drogen. Allen die mij zoveel lof toezwaaiden geniet verder van de foto's, ze zijn met alle plezier geplaatst en hoe meer ervan genieten des te beter. De foto's staan ondertussen ook op een Sony fotoforum zodat ze nu werkelijk wereldwijd bekeken en geevalueerd worden door echte fotografiekenners. Bartiku schreef:"hij heeft een uniek 'het-is-toch-zo-heerlijk-fijn-rijden-over-de-tsjechische-provinciale-wegen' gevoel", wel daar steekt heeeel veeeel waarheid in. Ik schrijf het geregeld, informeer u voldoende en neem zoveel mogelijk notities mee op reis, dan pas kan je zoveel doen en zien op een "korte" periode.
|
|
|
#43 |
|
Nieuw Lid
|
Geweldig mooi die foto's van freddy.
ik zou graag al die mooie dingen zelf bekijken. ![]() |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Freddy,
De complimenten over je zomerinpressie, vooral de foto van Bila Tremesna is heel goed. dick |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Inderdaad Freddy, mooie foto's en mooi geplaatst zo. Helemaal super. Heb je de foto's allemaal zelf gemaakt? Zo ja dan heb je aardig wat gezien. Ben best beetje jaloers op je.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 |
|
|
Bedankt voor de prachtige fotoreportage!
|
|
|
|
#50 |
|
Pivonist
|
Kijk hier hebben we wat aan, schitterend een prachtig verslag en schitterende foto's, ga door!!
|
|
|
|