![]() |
|
|
#41 |
|
Nieuw Lid
|
Woonruimte gezocht in Praag
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een 1 persoonsappartement in Praag. Het appartement hoort te voldoen aan de volgende wensen: - Vanaf september - 10 minuten lopen vanaf metro - Internet - Gemeubileerd (in ieder geval een bed, kast en buro) - Het liefst in een prettige wijk Mocht je toevallig iets dergelijks weten kun je me dan een mailtje sturen. Met vriendelijke groet, Wouter. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
Ik ben eens aan het rondkijken naar woonruimtes in Praag. Mijn voorkeur gaat uit naar een appartement delen met een paar jonge mensen.
Maar nu kom ik termen tegen als 3+kk. Wat betekent dit ? Overigens is een verhuizing naar Praag nog niet definitief, maar ben ik aan het rondkijken naar de mogelijkheden + prijzen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
VIP Lid
|
3+kk 3 kamers met een keukenhoek
3+1 3 kamers en een keuken |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Beste allemaal,
Ook ik ben op zoek naar woonruimte in Praag. Vanaf januari 2009 tot en met juli 2009 studeer ik aan de letterenfaculteit van de Karlova Univerzita. Ik heb niet veel ruimte nodig. Wel is het fijn als de kamer gemeubileerd is ( ten minste met een bed). Ook een eindje reizen met de metro lijkt me niet erg. Mijn budget reikt tot maximaal 8500 kronen incl service/energiekosten. Vanuit de uni worden ook kamers aangeboden, maar ik denk dat ik op termijn liever de privacy van een eigen kamer heb dan de gezelligheid van een gedeelde kamer. Ik heb al op verschillende sites gekeken die op het forum werden aangeraden (zoals www.sreality.cz) maar omdat ik het Tsjechisch niet beheers, vind ik het niet betrouwbaar genoeg om op een aanbod te reageren. Hopelijk kunnen jullie me helpen om iets te vinden! Groeten, Karlien Nijmegen |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Kamer gezocht Praag; Tips?
Ik ga vanaf half oktober wonen in Praag. Nu ben ik op zoek naar een kamer in een leuke buurt. Mijn werk zal zijn in Praag 4. Heeft iemand tips hoe ik een leuke kamer vind en welke buurten leuk zijn en welke minder leuk?
Ik wil er ongeveer 250 euro aan besteden. Is dit te doen voor een kamer/studio? Delen zou ik ook geen probleem vinden. Iedere tip is welkom aangezien searchen moeilijk is vanwege de Tsjechische taal die ik nog niet spreek! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal,
Ik ben ook op zoek naar een kamer. Het liefst in Praha 3 of 1 van de omringende wijken. Per 1 november. Wat ik dus zowiezo wil - Gemeubileerd ( tenminste bed/buro ) - Keuken/Badkamer ( al dan niet gedeeld ) - Internet ( bij voorkeur draadloos ) - Wasgelegenheid Mijn budget rijkt tot 8000 czk in de maand incl service/energie/internetkosten Ik zal voor minimaal 6 maanden in Praag verblijven. Midden/Eind oktober is er een mogelijkheid dat ik de kamer kom bekijken. Iemand een kamer te huur of op zoek naar een roommate? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nieuw Lid
|
op expats.cz en spolubydlici.cz worden kamers aangeboden in 't engels
http://www.expats.cz/prague/f-11.html http://www.spolubydlici.cz/en/index.php |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Niet Actief Lid
|
Appartementen in Praag
Beste mensen,
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik per 15 December voor een jaar werken in Praag. Ik ben nog op zoek naar een passend 2 persoons- appartement, buiten het centrum (gezien de kosten). Heeft iemand hier ervaring mee? Of is er een of andere instantie die je hiermee verder kan helpen? Alvast bedankt, Gr |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nieuw Lid
|
Woonruimte in Praag gezocht
Hoi ik ben Jeroen, per 1 januarie ga ik stage lopen in Praag maar ik heb wat problemen met het vinden van een kamer.
Heeft er iemand of kent u iemand die mischien een appartement of kamer beschikbaar heeft per 1 januarie. Zou u mij dan willen E-mailen *****. Met Vriendelijke Groet, Jeroen Persoon Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 20-11-08 om 12:04. Reden: E-mailadres verwijderd. Reageren kan per PM. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Super Lid
|
hallo Rob,
Kan je a.s. werkgever je hier niet mee helpen? Lijkt me vrij normaal eerlijk gezegd. En wat ga je voor werk doen in Praag? (gewoon interesse ).In elk geval succes met de voorbereidingen! |
|
|
|