![]() |
|
|
#41 |
|
Nieuw Lid
|
Daarvoor hoef je niet naar het buitenland te verhuizen hoor
een echtscheiding doet ook wonderen :P.Maar even terug komend op het topic, vriendschappen heb e in velen maten en diepgangen, in mijn paar keer dat ik nu in CZ ben geweest ook veel vrienden van mijn toenmalige vriendin ontmoet. Laatste keer dat ik haar belde zat ze met een heel zooitje van hun in de kroeg, toen ze merkten dat ik aan de telefoon was werd er al gelijk geroepen of die gekke hollander aan de telefoon zat, mijn 10 min telefoon gesprek is toch al snel tot 30 min opgelopen. Om nou te zeggen zijn het vrienden nee maar toen ze hoorden dat ik in september weer in CZ zat moest ik wel weer langs komen, wordt dus weer gezellig... als ik daar zou wonen zou ik zeker een paar tot mijn vrienden grep kunnen gaan rekenen, maar nu zijn het toch meer kennissen. Toch heb ik via mijn werk een paar mensen die ik wil rekenen tot mijn vrienden, hebben wekelijks meerdere malen contact , bespreken ook gevoelens en kunnen gewoon eerlijk tegenover elkaar wezen, en we zijn ook nooit te beroerd om dingen voor elkaar te doen zonder iets er voor terug te vragen. En mijn ex klasse apart natuurlijk zijn nu echt hele goede vrienden,het geen we allebij ook van balen is dat we elkaar zo weinig zien... Ik weet dat ik niet in CZ woon maar ondanks dat zijn vriendschappen toch mogenlijk tussen 2 culturen is denk ik afhankelijk ook waar je zit hoe jejezelf opstelt en misschien ook de leeftijd van de mensen met wie je omgaat.... just my 2 cents |
|
|
|