![]() |
|
|
#71 |
|
Moderator
|
en pasfoto's... (die kun je in Trutnov laten maken, naast de Touristinfo op het grote plein)
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Bierliefhebber mag ik weten waar je je verblijfsvergunning hebt gehaald. Proost !!!
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Volwaardig Lid
|
Verblijfsvergunning
Op dit forum is er al veel over geschreven maar (nogmaals) even het volgende:
Als ik het goed begrijp heb ik voor een verblijfsvergunning nodig: - Kopie paspoort - 2 pasfoto's - Bewijs van ziektekostenverzekering(Bedoelen ze hier kopie polis mee?) - Aanvraagformulier De kosten die ik heb doorgekregen zijn 17.000 Ck al zie ik op dit forum heel andere bedragen voorbij komen.... Wie heeft pasgeleden bovenstaande "molen" doorlopen? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Lid
|
Wij hebben sinds mei onze verblijfsvergunning. De dingen die nodig waren zijn:
- paspoort (kopie) - 1 pasfoto - ziektekostenpolis (kopie) - aanvraagformulier Na zes weken konden we het ophalen en er waren geen kosten aan verbonden. Veel succes Chinto |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Lid
|
Een verblijfsvergunning aanvragen via de ambassade in Den Haag is zeker mogelijk. Alleen is het ons vorig jaar afgeraden om dat het toen wel een half jaar kon duren voor je een verblijfsvergunning kreeg.
Chinto . |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Volwaardig Lid
|
Ha Chinto & Macek,
Ik had de vraag al eens gesteld maar (nog) even gen antwoord.... Waar of hoe zijn jullie aan het aanvraagformulier gekomen voor de verblijfsvergunning? Is dit (alleen) in het Czechie's of ook in het engels? Theo |
|
|
|