![]() |
|
|
#121 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Wildcard,
Weet jij wat er bedoeld wordt met een bewijs waarin het doel van verblijf bevestigd wordt? Mijn bedoeling is alleen om die tijdelijke vergunning te krijgen om de chata, die al jaren in de familie is, te kunnen kopen. Geen idee wat ik hier als doel van verblijf zou kunnen opgeven en nog minder hoe ik dat zou kunnen bewijzen! Groetjes, Sproet. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Forum Freak
|
Reken maar niet meer op antwoord Sproet, Wildcard was hier voor het laatst in maart 2006
![]() |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi lukas15,
oeps, dat is dus weer een typische beginnersfoutje! bedankt voor de informatie. groet, sproet |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Actief Lid
|
tsja, het kopen van een chata is geen reden om een verblijfsvergunning af te geven. Het wordt al anders als je zelf jednatel bent in een tsjechische onderneming en ingeschreven staat in het handelsregister. Dan moet je natuurlijk wel langere tijd in tsjechie kunnen verblijven en er een bestaan opbouwen.....
Wellicht ergens iets in de familie..... |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Forum Freak
|
Kan gebeuren hoor sproet, welkom op het forum trouwens
![]() |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Actief Lid
|
Een reden voor een verblijfsvergunning is: Beheer van je eigendom en je kan het bewijzen met een koopovereenkomst. Die kan je namelijk ondertekenen ook zonder verblijfsvergunning. Hier een stappenplan:
1. koopovereenkomst tekenen 2. verblijfsvergunning aanvragen (woonachtig in je chata) 3. met verblijfsgunning koopovereenkomst bij Kadaster indienen Is al uitgeprobeerd Groetjes Rena |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Macek,
Hoe heb jij die vergunning dan gekregen? Heb je nog tips? Groetjes, sproet |
|