Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Wonen & Werken
Tsjechische kachelfabrikanten

Tsjechische kachelfabrikanten

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 10-11-07, 09:17   #41
loek
Actief Lid

loek's avatar

Nationaliteit:
Beste Lina van waar????? ,ik vertel het je wel van middag maar met een beetje moeite.....
anders vraag het aan de moderator

Groetjes Loek
loek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-11-07, 09:24   #42
Lina
VIP Lid

Nationaliteit:
Oké Loek, de laatste keer dat we in Tsjechië waren konden we deze zaak niet vinden helaas.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-11-07, 20:07   #43
semabyt
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:
De warmtewisselaar van Haas en Sohn behoort tot de kachel en is goedgkeurd door TUV. het circuleren van het water met twee pompen is een standaard systeem, TUV eist overigens wel dat er ook een mogelijkheid is om overtollige warmte af te voeren (zie de documentatie van H&S).
Instaleurs maken meestal gebruik van standaard noodstroom voorzieningen met ingebouwde 12 volt accu. Persoonlijk vind ik die minder betrouwbar dan mijn eigen systeem dat gebruik maakt van een zwaardere accu en daardoor langer 230 volt kan leveren (ook aan wat andere apparatuur).

Een noodstroom voorzieing is geen luxe, bij storm valt het elctr.net hier regelmatig uit door zwiepende bovengrondse leidingen die dan kortsluiting maken.

P
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed